Voetballen jullie wel eens met je paard?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 23:33

Jeps, heb dezelfde blauwe bal als Arwenlune, maar ik adviseer toch wel om een grotere bal dan doorsnede dan 95 cm te kopen. Ik vind hem na veelvuldig gebruik toch wat aan de kleine kant voor mijn kleine opdonder van 1.37 Lachen Beetje bomproof paard is wel vereisd Die van mij kijkt er niet van op, als ik de bal over haar heen de bak insmijt, terwijl er ook paarden zijn, die die bal niet blijven vertrouwen Haha!
Ik vind het hartstikke leuk om te doen, alleen is Amanda een beetje erg elegant in het spel, ik speel nl vaak met een beuker, en daar wijkt ze ook voor terug, dat werkt niet zo Het is handig als je paard ook goed aan de beenhulpen staat. Verder kan het ook handig zijn als je VD met je paard doet, Snowdon bijv. die kent de Spaanse pas, en die maakt dus penalty's en ik sta dan in het "doel" *LOL*

Scallie, kijk eens in de topics van Arwenlune, en waar woon je ergens? En als je vragen hebt, t staat je vrij om te pb-en of hier je vraag te stellen Lachen


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 19:57

Haha, Supertje, dan moet je eens met Snowdon gaan voetballen, die is van precies hetzelfde type, dat hebben Amanda en ik al meermalen gemerkt...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 22:31

Heel leuk verslag Karin, super dat je er ook mee bent begonnen. Gewoon lekker veel gaan oefenen
Femke, je kan het proberen met een skippybal, plak het handvat goed vast, bal in de bak, en dan kijken wat Guus van de bal vindt. En zo rustig aan beginnen, in de topics die Arwenlune in dit topic heeft genoemd, kan je zien hoe zij begonnen is. Maar Amanda heeft er geen problemen mee, dus met de genen zit het wel goed Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 00:27

Hmm, ik ben benieuwd hoe het met Karin vergaat en hun bal van 1.20. Ik heb zelf een bal met 95 cm doorsnede. Amanda is 1.37, Snowdon 1.52 Rowan zit er tussen in meen ik. En mijn mening, is dat de bal net iets te klein in sommige situaties.. Dus Apple, jij hebt een beetje heel erg groot paard vergeleken met deze drie en Ret Knipoog Ik denk dat je die bal van 1.20 eens zou moeten kunnen uitproberen, of misschien een maatje groter... Op de site is nog een bal van 1.50 te vinden, ik denk dat ie weer iets groot uitvalt, maar een bal tussen de 1.20 en 1.50 heb ik niet gevonden. Zou je misschien wel kunnen navragen, niet alle producten staan namelijk op de site. Wel is het fijn om zo'n bal met het anti-burst-system te nemen, die schijnen bij beschadiging niet te ontploffen maar langzaam leeg te lopen. Je laat toch wel een van ons weten, of je ermee doorgaat, en hoe het jullie bevalt? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 00:50

Haha! Wel eens van een compressor gehoord Daar blaas je die ballen heel erg makkelijk en snel mee op *LOL* Ik heb m via Internet besteld, en m op stal laten opblazen, en later ook wat lucht bijgeblazen. Dat gaat lekker makkelijk Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ilona__, Sting, xPearl en 26 bezoekers