Nozem bij dierentolk!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Nozem bij dierentolk!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 12:12

hoe moet ik beginnen Verward
Me tante zij tegen mijn oom dat het wel grappig zou wezen als nozem in de dieren tolk kwam.

Dus gingen mijn oom nico en Karin met Nozem donderdag naar de studio *LOL*

Mijn oom en karin wouden kraag weten of hij het leuk vond om te draven Party!!
Nou hier komt het.
die man zij dat nozem het leuk vond om hard te lopen, en dat hij na het koersen niet wou drinken om dat hij eerst wil eten Verward en hij wil mijn oom af en toe bijten omdat mijn oom vroeger een een gesp te strak dicht het gedaan en dat er een stukje huid tussen kwam, en hij vond karin hartstikke lief.

Dit word waarschijn lijk 19 december uit gezonden op nederland 1 om half 9 bij dierentolk.
Mij benieuwd of ze nozem uitzenden.

Mijn oom en karin deden het vooral voor reclame voor de drafsport en dat is aardig gelukt *LOL* OK dan!

dus dat word duimen.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 12:20

Hoe zijn zij daar terecht gekomen.
Heb namelijk Bas ook op gegeven voor de dierentolk
Weet niet wat ik er van geloven moet hoor, maar zou het wel grappig vinden als ik dingen te horen krijg die echt waar zouden kunnen zijn Knipoog

Sommige dingen komen geloofwaardig over , anderen niet.

Zo was er laatst een paard die wou graag suikerklontjes omdat hij die nog nooit had gehad.
Ja dan denk ik : Moi, als zo'n beest nog nooit een suikerklontje heeft gehad weet hij niet eens wat het is. Suikerklontjes is echt wat paardenleken denken dat je paarden moet geven, terwijl het eigenlijk helemaal niet zo goed is.

Ik kijk wel elke keer dus zal jullie paard ook wel voorbij zien komen Knipoog

Ohja, btw, het is toch een vrouw die dierentolk ?

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 12:25

ja volgen mij wel.

ik weet niet hoe ze er terecht zijn gekomen moet ik bij mijn tante informeren.
ik denk dat ze het bijzonder vonden dat er een vergevorderde draver langs kwam Verward

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 13:01

Sanex je hebt gelijk hoor wat betreft het suikerklontje. Als een paard dat dus helemaal nog nooit heeft gehad kan ie het ook niet missen. Die van mij krijgt bijv. ook nooit een suikerklontje, maar een 'echt' paardensnoepje. Zou hij dan nog steeds een suikerklontje willen?

Verder geloof ik absoluut dat je kunt communiceren met dieren. Je kunt het leren en de één kan het zo al en de ander heeft er cursussen voor nodig. Misschien dat die Cecilia het gewoon niet altijd goed 'vertaald'. Dat is nl een vak op zich. Iemand kan mij nl wel iets vertellen, maar ik kan dat verhaal wel weer anders opvatten en daardoor anders aan de volgende doorvertellen.....

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 13:52

Communiceren is voornamelijk het intepreteren van de lichaamstaal in mijn ogen. Ik geloof niet dat een paard in staat is tot vergevorderde emotionele gedachten als "ik voel me niet lekker want mijn baasje is verdrietig en ze laat me niet helpen." Dat is misschien wat mensen er in willen zien en geloven, maar in mijn ogen is het onzin.

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 14:09

Sanex, áls je gelooft dat dieren ook met elkaar zo kunnen communiceren, zou dat paard dus van ándere paarden doorgekregen kunnen hebben dat suikerklontjes toch zó lekker zijn... ofzo... ik weet het ook niet. Haha!

Ik wil ook graag één van mijn dieren opgeven voor de dierentolk, maar ik twijfel nog. Aan de ene kant wil ik Santa graag opgeven, maar ook mijn overleden pony Marco lijkt me wel erg boeiend. Ik moet wel snel gaan beslissen, want anders ben ik straks te laat...

Ik weet niet wat ik van het programma moet geloven; ik vind het jammer dat alles zo zweverig gebracht word, maar ik vind het wel heel interessant om te zien. En af en toe zegt ze wel typische dingen, maar ja... het kan natuurlijk ook doorgestoken kaart zijn, en dan ze al dingen onderzocht heeft van tevoren. Ik weet het niet... het is in elk geval leuk om te zien!

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 19:45

ik weet ook niet of ik alles moet geloven hoor Scheve mond
maar het ging voornamelijk voor reclame voor de drafsport en dat is gelukt Haha!
voor de rest denk ik dat je wel kan communiceren met je paard daar heb je niemand voor nodig. Verward
af en toe wel Knipoog

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:14

Ik heb Bas gewoon nog een keer opgegeven.
Ik heb zoiets van , mocht ik uitgekozen worden, baat het niet dan schaadt het ook niet Knipoog

Misschien krijg ik nog dingen te weten waardoor ik Bas beter begrijp, misschien wil ook Bas gewoon alleen maar suikerklontjes Knipoog

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 20:56

je kan er dan meschien wel uitgetrokken worden maar dan heb je een kleine kans dat het uitword gezonden. Ik weet dus niet zeker dat nozem op tv komt Clown

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 14:20

Ik heb Marco opgegeven, dat is mijn welshje die 6 jaar geleden is overleden. Ik ben benieuwd of ik uitgekozen wordt! Haha!
Op TV komen hoeft voor mij niet zo nodig, eigenlijk... Knipoog

witchie
Berichten: 3
Geregistreerd: 08-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 17:01

Ik heb dat programma nu een paar keer gezien, en ik vind het maar een vaag mens hoor! Met die tijgers vond ik het wel leuk om te zien, maar andere dingen, daar trek ik echt mijn wenkbrauw bij op.

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 19:22

whaha grappig.
heb het programma nog nooit gezien.
wnnneer komt het? en op welke zender?
ben wel benieuwd Haha!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 19:44

Op vrijdag om half 9, ik geloof op Ned. 1... kan ook 2 of 3 zijn

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 00:57

ArwenLune schreef:
Communiceren is voornamelijk het intepreteren van de lichaamstaal in mijn ogen. Ik geloof niet dat een paard in staat is tot vergevorderde emotionele gedachten als "ik voel me niet lekker want mijn baasje is verdrietig en ze laat me niet helpen." Dat is misschien wat mensen er in willen zien en geloven, maar in mijn ogen is het onzin.


Misschien omdat je het niet kunt begrijpen?
Ik heb inmiddels te veel meegemaakt om het niet meer niet meer te kunnen geloven.
Een paard kan heel goed aangeven wat hij/zij voelt. Zowel emotioneel als fysiek. Ze kunnen een ander paard/dier/mens heel erg missen of pijn hebben als gevolg van een ongeluk oid. Daarin zijn ze heel duidelijk.
Het lastige aan dit hele verhaal is om het goed te 'vertalen' naar een voor ons begrijpelijk geheel.

Mac

Berichten: 11649
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 10:46

SANEX schreef:
Op vrijdag om half 9, ik geloof op Ned. 1... kan ook 2 of 3 zijn

Je kunt de oude afleveringen online bekijken. Op dit moment doet hij het niet, maar ik hoop dat ze 'm herstellen. Dan is de URL www.dedierentolk.nl Ik heb zelf nl. dat filmpje terug zitten kijken van Smoke, het paard dat suikerklontjes wilde ...

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 16:53

Heb het programma 1 keer gezien en me helemaal doodgelachen (sorry vor de mensen die het wel geloven). Ging over een lesbische cavia(of was het een hamster, weet ik niet meer) maar vond het geweldig!!

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 14:43

Karin vond dat die man(of vrouw?) niet veel zinnigs te vetellen had. Nico vond van wel, over sommige dingen dan. Ik denk dat die "tolk"gewoon heel geod naar de eigenaren luistert en vervolgens heel goed een paard (dier) kan bekijken, maar ik geloof niet dat hij echt met ze kan praten.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:00


mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:02

heb het gezien!!!!!!!!!!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:21

ik heb alleen die overleden poes gezien en ik wist dat er nog een paardje ging komen dus ben ik toen weer eventjes gaan kijken.
Ik vond het lachwekkend om te zien maar volgens mij geloofde jouw oom en die Karin er ook niet echt in tenminste niet hoe ze spraken en daar stonden Tong uitsteken
Het lijkt me wel grappig alleen beetje ongeloofwaardig (Die muziek ook!!!)

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 22:47

ik geloof wel dat je met dieren kunt comuniceren want ze geven bepaalde singalen af.

Maar om nou naar een dierentolk te gaan Verward

ze deden het ook meer voor reclame voor de drafsport.

Nee die geloofde het ook niet echt alles wat ze zij wisten ze eigenlijk al Verward

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 01:43

Een vriendin van me is laatst nog op tv geweest met haar BernerSennen. Qai ! Iemand gezien ? Het ging over het feit dat de hond zo veranderd was omdat ze nu zwanger is.

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 11:05

heey ik heb het gister gezien was dat nozem dan? die manen ik was helemaal verliefd! Lachen nozem wou alleen iets meer vrijheid Tong uitsteken en dan was hij dolgelukkig haha echt lief!!

Caira
Berichten: 26061
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 11:12

Jemig wat een onzin dat programma zeg! die dingen kan ik ook wel verzinnen. Dat met die olifant ook? Ben je gelukkig vraagt ze aan dat beest. Terwijl die aan een ketting op een betonplaat staat! En natuurlijk zegt dat beest nog ja ook!

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 13:24

irish_lady,tuurlijk kan die olifant gelukkig zijn!!

is jou paard gelukkig? terwijl die in een stal van 3 x 3 meter staat?