om boos van te worden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

om boos van te worden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 19:45

gisteren hoorde ik dat de merrie die ik zou kopen al verkocht was aan andere mensen!!
ik had tegen hun gezegt dat ik nog 2 mensen moest hebben voor het weitje waar ze zou komen te staan en dat vonden ze goed ze hadden geen haast met de verkoop, en nou mailde ze gisteren dat ze dus al verkocht is.
dit is toch niet eerlijk?!
maaja dat wou ik even kwijt.

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:46

das is niet echt eerlijk nee best wel gemeen eigelijk .
hadden ze jouw wel ff kunen laten weten dat ze daar niet op wouden wachten beetje asso vind ik dat

Alayda

Berichten: 878
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Munstergeleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 20:38

Jeetje, geen stijl zeg.... Je komt het wel meer tegen maar het zal wel een teleurstelling zijn voor je... Jammer!! Maar ja, je moet maar zo denken, misschien moet het zo zijn, en kom je dalijk een veel leuker paard tegen!! Maar dan is het nog niet goed te praten, het is inderdaad een nogal achter de hand...

pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 20:39

jah dat klopt misschien vind ik er nu 1 die veel leuker is maar toch ik vind de manier van handelen niet echt kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:29

ik heb het oowk gehad! Ik was zo verliefd op dat veul;en palomino-bont en zou grote D kleine E worden. Ik had gezegd dat ik er zou kopen hoor ik de dag erna dat ze verkocht was...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 12:10

Op zich is het super oneerlijk, maar aan de andere kant hebben die mensen zelf de keus aan wie ze hun dier verkopen.
Heeft die man/vrouw misschien meer geboden als jij zou betalen? Voor veel mensen speelt dat ook een rol.

loveyaliefie
Berichten: 283
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 15:27

he wat jammer voor je!! ik hoop dat je vlug een ander heel leuk paardje vind!

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 15:38

Dat heb ik ook al 2x gehad: we zeiden: we kopen hem onder de voorwaarde dat hij eerst gekeurd wordt.

en tot 2x toe was ie ineens al verkocht Boos! en werden we daar later pas overgebeld! Boos!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 16:58

Het is natuurlijk heel jammer voor je. Maar als verkoper heb je ook niet altijd veel keus. Eerste/beste klant koopt.

Zolang het niet schriftelijk vastgelegd is zijn de verkopers niet verkeerd bezig in theorie. Praktijk is het natuurlijk niet zo netjes.

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 18:07

jeeeeeempie !!!!
dat doe je toch niet zomaar !!!

echt balen voor je .....

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 18:32

balen en een beetje onbehoorlijk jah, ik begrijp wel dat de verkopen zijn paard zo snel mogelijk wil verkopen, maar dan had hij jou gewoon kunnen opbellen van he er zijn nog andere kopers, dus je kunt m nog kopen maar dan wel nu, of zo iets.....dit is gewoon aso!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 19:02

Weg is weg hoor...

Als mensen tegen mij zeggen dat ze me nog wel bellen en ik hoor niets laat ik ook andere mensen komen
En wie geeft hen de garantie dat jij mensen vindt voor dat weiland...Voor hetzelfde geld lukt het niet, duurt het nog een half jaar of zie jij intussen wat anders Bloos (hun paard kan in de tussentijd ook wel wat oplopen)

Al vind ik wel dat ze je minimaal even hadden kunnen inlichten