Vandaag is Dorine gespeend van Lynn

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Vandaag is Dorine gespeend van Lynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 16:40

Vanmiddag hebben we Dorine en Lynn uit elkaar gehaald. Voor Dorine is er een hengstveulentje gevonden waar ze in elk geval tot mei mee samen kan zijn. Je hebt nog nooit zo'n lelijk ding gezien, het is een kruising tinker x fries, hij is vos(raar maar waar) met een helegrote bles. Super grote oren en een domme blik in de oogjes, maar hij is wel schattig.
Alleen is hij niet zo lief tegen zijn nieuwe vriendinnetje hoorde ik net van Cathy. Lynn heeft het er erg moeilijk mee, ze gilt de heleboel bij elkaar, ben benieuwd hoe ze zich er door heen slaat......

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 19:39

Let maar op, die nu "niet zo mooie" kruising zal een mooie volwassene worden . Da's vaker zo!!! Zet 's een foto van hem? Ben wel benieuwd eigenlijk . Tuurlijk wel spannend voor Dorine en jij

Yustin

Berichten: 2555
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 22:20

ja! ik ben er ook wel benieuwd naar

hanna
Berichten: 727
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 09:45

Een en al ellende, Lynn was helemaal door het dolle heen. Ze stond te weven in haar stal. Na een martelgang van ca. 2 uur hebben we dus Doortje weer bij haar gezet. We gaan het deze week op een andere manier proberen. Merrie en veulen in boxen naast elkaar, zodat ze elkaar kunnen zien en ruiken. En na een week of twee drie halen we ze dan definitief uit elkaar. De methode van onze pensionhouder om ze in een keer definitief uit elkaar te halen heeft in mijn optiek niet gewerkt. Misschien werkt dat voor ervaren Gelderse merrie's, maar niet voor onervaren bejaarde NRPS-pony's.