Aqua8horse jumpt tussen de modder door

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Aqua8horse jumpt tussen de modder door

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 19:00

Helaas wordt er een slotje op het topic van Sjuimpje geplaatst.
Maar er zijn nog wat dingen die ik even kwijt wil, omdat ik net even mijn zoon naar school moets brengen.

ZEP: gelukkig zeg jij dat ik dom ben. Gezien jouw reacties lijkt het erop dat jij tot die stuurlui behoort. Gewoon maar wat roepen terwijl je niet precies weet waar de klepel hangt. Jij kan ook zomaar vertellen hoe ik train en hoe mij paarden lopen. Echte stuurmanspraat, ook verdraai je een hoop dingen in je opsomming. Kennelijk geeft dat soort gezwam jou voldoening. Zelf houd ik meer van onderbouwd kritiek geven wat ik gewoon gedaan heb op de foto's van Sjuim, wat overigens over een bleek te komen met het advies van haar instructrice tijdens haar laatste les.
Moet je je toch ernstig gaan afvragen wie er nu dom is of zijn?

KAWA: waarom reageer je nog iedere keer als je het zo
slaapverwekkend vind?

SP:ik heb al zoveel uitgelegd en zoveel verteld. Voor mensen die dat niet weten of die dat gemist hebben is er vast de zoekfunctie. ( deze reactie is niet persoonlijk SP maar in het algemeen bedoeld)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 19:03

aqua, je hebt ook echt 0,niks gevoel voor ironie en humor he?

pffff... get a life!

CaroleKlomp
Berichten: 3253
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Heede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 19:05

Alweer mis, ik heb een super gevoel voor humor...vraag het eens aan mensen die mij kennen!

fokfanaat

Berichten: 20212
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 19:06

Aqua8horse schreef:
Zelf houd ik meer van onderbouwd kritiek geven wat ik gewoon gedaan heb op de foto's van Sjuim, wat overigens over een bleek te komen met het advies van haar instructrice tijdens haar laatste les.)


Volgens mij vergeet jij dat de trainingsfoto's zijn genomen nav een stap in de opleiding van het paard die ze samen met/op advies van haar instructrice genomen heeft. Natuurlijk met meer ontspanning als DOEL, maar zeker niet als MIDDEL. dus ik begrijp niet hoe jij het eens kan zijn met haar instructrice.

fokfanaat

Berichten: 20212
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 19:08

Aqua8horse schreef:
Alweer mis, ik heb een super gevoel voor humor...vraag het eens aan mensen die mij kennen!


Laat het eens merken, net zo als met je trainingsmethode. We zien zo graag beelden zien uit de praktijk, geen mooie beweringen op een profiel of meningen van anderen.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 19:14

persoonlijke vete's worden NIET op bokt uitgevochten.
het vorige topic is niet voor niets op slot gegaan.Dus dan ga je geen nieuw topic starten Boos!