Mijn schat vandaag weer in de krant!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Mijn schat vandaag weer in de krant!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 19:37

Mijn favorietje die ik trouw elke zaterdag reed en elke dag langs ging om te verzorgen en te zadelen voor beginners maar toen verkocht is staat weer in de krant! Eerst stond hij in het Friesch Dagblad en nou in de Drachtster Courant!...Het gaat over de Tjalling stichting waar hij onder een huifbed loopt (zo'n kar voor gehandicapten denk aan manege zonder drempels)...Ze zoeken een nieuwe ruimte in Dr88 en ik hoop zo dat dat ze lukt want dan kan ik mijn maatje eindelijk weer eens zien!...Ben zo blij!

Groetjes Jildau

(alle Drachtsters ff kijken hea!)

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 19:39

Naen heeft t verdiend Haha!.
Zal zo wel ff kijken, als het goed is hebben we m wel binnen... ze komen bij ons altijd zo laat Boos! Tong uitsteken.

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 19:40

Hahaha zal zometeen nog wel een keer in de bus kijken.
Vet gaaf dat Naen alweer in de krant staat!
Als ik m heb zal ik het wel even zeggen

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 19:42

Yoline schreef:
Naen heeft t verdiend Haha!.
Zal zo wel ff kijken, als het goed is hebben we m wel binnen... ze komen bij ons altijd zo laat Boos! Tong uitsteken.


Naen heeft het zeker verdient...Die schat die altijd met een gevorderde op de rug de bak rond crost maar met een gehandicpte erop zo braaf is en geen stap verkeerd zet...Zelfs niet als de bak instort en als er mugje net voor z'n hoofd vliegt als ik erop zit Knipoog

luv_lot

Berichten: 453
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 20:12

ik zal kijken *LOL*

superstarry
Berichten: 225
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Drachten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 22:28

Dus dat is Naen onder dat huifbed? Bij onze krant is het een beetje onduidelijk, we hebben een misdruk gekregen... Scheve mond

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 23:41

Ik had het al gelezen, ik hoop dat ze iets kunnen opzetten in samenwerking met de rijvereniging. Daar hadden ze het wel over in het stukje, wij zijn immers ook Hal-loos door het faillissement en de verkoop van het FPC, net als zij...
Dus gemeente Smallingerland: Aan het werk voor ons daklozen!!!

rennie
Berichten: 15
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 10:00

Misschien wordt het tijd om eens met zijn allen naar het gemeentehuis te stappen Boos!
Mooie boel eerst de oude manege weg in ruil voor een nieuwe en nu het FPC failiet is en Dr88 zonder manege zit doet de gemeente niets, want dit past precies in hun straatje! Boos!

TIJD VOOR ACTIE!!!!! Haha! Haha! Haha!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 13:02

Idd tijd voor actie!
Ik vind het ook nog steeds heel erg dat de manege failliet is...We reden woensdag naar de manege (jaja Rennie voor jou kadootje Haha! ) en dus achter de manege langs...Ik vidn het zooo zonde. Eerst liepen er altijd paardjes in het land en stonden er wat auto's en reden ze er wat buitenritjes door het bos enzo en nu? Er is helemaal niks! Geen autp's helemaal niks!... Die **k*l die het heeft gekocht wil er niks in doen die wil niks met de paarden te maken hebben. Zelfs popconcerten mogen er niet in! ...Ik wou dat iemand die veel van paarden hield iig de manege met de pony's over had gekocht. Alle kinderen die bij de manege reden moeten een andere manege zoeken en die ligt meestal niet om de hoek. Echt ik vind het heel erg als ik naar de manege kijk. De manege waar ik altijd met een hoop vriendinnen rond liep/pony's verzorgde/paardreed enz enz en waar nu niks meer is...

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 13:04

superstarry schreef:
Dus dat is Naen onder dat huifbed? Bij onze krant is het een beetje onduidelijk, we hebben een misdruk gekregen... Scheve mond


Dat prachtige Fjordje op de voorpagina onder dat huifbed is idd mijn schat!...Wat is hij toch mooi (maar wel aangekomen Scheve mond )

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 13:37

Ik had laatst in de krant gelezen dat die man er allemaal cement in de baken wou strooien ofzo iig in het gebouw. Heb je 3 binnenbaken wil je zo vol gooien..Boos! Echt heel er k*t denk ik nog steeds aan terug hoe gezellig het daar was.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 19:10

Ja en het Kerstspektakel dan...Toen had Annelie Amanda en mij gevraagd of we mee wouden lopen. Dus 's ochtends vroeg naast pony's gelopen terwijl er kindertjes op zaten en de eerste dag was het 's avonds laat...Geweldig...Erg jammer dat het zo heeft moeten lopen.