*zucht* weer bijna getrapt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-01 19:52

Ik weet niet wat er in de lucht hangt hoor. Dinsdag tijdens het lesgeven ging er een pony stilstaan en maar bokken. (doet ie vaker) dus ik er naar toe met een boze stem. Kindje trekt aan de teugels. Kont naar me toe en meppen. Ik kon nog net op tijd weg zijn. Achterlijke pony. Ik was zo boos wilde hem een knal met de zweep geven maar ja er zat een beginnertje op en dan kun je dat niet maken he? Heb hem wel de hele les boos aangekeken. Het is nog wel mijn favoriete pony.

Vandaag met een andere pony. Ik was de kindjes aan het uitleggen dat er ook eenzijdige beenhulpen zijn. En dat ze dan ook opzij moeten gaan. Wijken wil ik ze niet leren want dat getrek aan de teugels zint me niet. Maar een pasje opzij moet kunnen zo, nietwaar.

Ik liep dus naast Vosje. Druk tegen het been van het kind aan om uit te leggen wat de bedoeling is. Hij draaide meteen zijn kont naar me toe. Hij was het er dus echt niet mee eens. Gelukkig gaf Lieke hem meteen een flinke tik met de zweep. Daarna kon ie ineens keurig wijken als ik in de buurt kwam. hihi. Had toch wel door dat ie fout bezig was gelukkig.

Och ja. het zal wel niet aan mij liggen. (denk ik ook niet hoor) weet niet wat ze ineens allemaal hebben.

Trouwens Zwartje(wat een originele namen hebben we op de manege he? Vosje, zwartje..die trouwens bijna wit is, maar goed) zwartje was lastig in stal. Draaide steeds om als er kinderen zijn stal in kwamen. Jaja hij is erg slim. Maar toen ik er bij stond deed ie helemaal niets. Stond rustig met z'n oortjes naar voren. hihi heb ik misschien toch iets rustgevends over me? Of zouden ze gewoon bang voor me zijn?! nee denk ik niet.

Maar genoeg geschreven....
Afbeelding
dit is dus schatje joey. Lieverd he?
Afbeelding
dit is dus zwartje(eigenlijk experiment)

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...



Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-01 20:57

ohhh wat denken jullie wel niet van me. Ik knijp ze noooit. Ik schop ze wel eens maar das wat anders nietwaar?(geintje)

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-01 00:12

Zwartje is een echte springpony en voor zo'n laag sprongetje tilt ie amper z'n benen op. Hij draaft er dus gewoon overheen. Hij begint pas te springen bij zo'n 70 a 80 cm.

Als je goed kijkt dan zie je z'n vierde been boven de hindernis. Maare zwart is ie niet echt meer he?

En ik kijk goed uit hoor. Ik ben me weer hevig bewust van de dingen die er kunnen gebeuren. het was twee keer bijna raak. Ik heb dus weer mazzel gehad.

_________________
<FONT COLOR="PURPLE">"Be wary of the horse with a sense of humour."
</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Heike op 2001-11-01 23:12 ]</font>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, Dian12345, Inney, Oza04 en 91 bezoekers