Clinic Herman Wientjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnnemiekvM

Berichten: 8247
Geregistreerd: 17-07-03

Clinic Herman Wientjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 18:36

Zondag 18 Januari is er bij ons op de manege een clinic met Herman Wientjes. Ik ga meerijden. Ben heel benieuwd hoe dat gaat. Zoiets heb ik nog nooit gedaan. Lijkt mij wel heel leuk. Wie heeft er weleens meegereden in een clinic????
OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! OK dan!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 19:06

Mijn zus heeft wel eens een clinic bij hem gereden, vond ze erg fijn Lachen

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 19:09

Ik heb hem wel eens les zien geven. Ik vond hem heel rustig, en duidelijk uitleggen.

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 19:33

Wat leuk joh! Ik ken Herman Wientjes niet, maar ik heb wel goede verhalen over hem gehoord.
Ik heb een keer in een clinic van IJsbrand Chardon meegereden. Dat was erg spannend! Haha!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:54

Herman is helemaal te gek!Hij geeft op een zeer positieve manier les.Een meisje van 8,maar ook een Grand Prix ruiter komt blij van het paard na een les van Herman.Doe hem de groeten!!!!

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:49

Ik heb ook eens bij hem in een clinic gereden, was ook mijn eerste clinic. Ik dus anderhalf uur van te voren hele verhalen over wat voor vent het zou zijn en of ik de hele avond voor hem in de kou wilde zitten etc. zit ie al een tijdje naast me, wist ik veel, het was zo vroeg en nog hartstikke druk met manegeklanten...Maar goed, na me een tijdje te laten kletsen zei hij ineens: nou ehh ik ben dus die vent ...
Gelukkig kon hij er ook wel om lachen en de clinic was super. Hij is inderdaad erg aardig en positief ingesteld.

FasHi0n

Berichten: 91
Geregistreerd: 16-11-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 22:29

Ik ken zijn clinic's erg goed, super duidelijk en hij neemt de tijd voor je..!! super man.. doe je goed mee doen met de clinic

nirvanaS
Berichten: 69
Geregistreerd: 06-08-02
Woonplaats: heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 22:43

Ik heb 4 keer les gehad van Herman Wientjes en ik vond het helemaal geweldig. , Hij is inderdaad erg positief en ik heb veel bruikbare tips van hem gekregen. Hopelijk kom hij gauw weer een keertje bij ons op stal!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 22:50

Bij ons op stal (waar FlairS en NirvanaS dus ook staan Tong uitsteken ) is hij dus 4 keer geweest en heb 4 keer meegereden en vond het echt super! Hij geeft echt leuk les Lachen Hoop ook dat die snel weer langs komt
Veel plezier!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 00:05

Jamy schreef:
Bij ons op stal (waar FlairS en NirvanaS dus ook staan Tong uitsteken ) is hij dus 4 keer geweest en heb 4 keer meegereden en vond het echt super! Hij geeft echt leuk les Lachen Hoop ook dat die snel weer langs komt
Veel plezier!


Ja maar Haha! Lotte Je moest eerst wel heel erg aan hem wennen,toch?

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 00:06

FlairS"]
[quote="Jamy schreef:
Bij ons op stal (waar FlairS en NirvanaS dus ook staan Tong uitsteken ) is hij dus 4 keer geweest en heb 4 keer meegereden en vond het echt super! Hij geeft echt leuk les Lachen Hoop ook dat die snel weer langs komt
Veel plezier!


Ja maar Haha! Lotte Je moest eerst wel heel erg aan hem wennen,toch?
[/quote]

Ik ben trouwens eigenlijk wel een beetje jaloers op je Annemiek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 01:34

Toen hij nog instructeur van de Veluwe Ruiters was heb ik jaren les van hem gehad.
Erg fijne lesgever

Hdoortjez
Berichten: 207
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 08:43

Hoi hoi,

helemaal te gek een clinic van herman. ik heb 2,5 jaar les van hem gehad. iedere vrijdag met de trailer naar herman. hij is errug positief en heeft een fijne manier van lesgeven. hij stelt je veel vragen over bijv een overgang en vraagt dan waarom die overgang goed of fout is. zoals al eerder geschreven of je nou komt met een ezel of met een grand prix paard,als je serieus traint wil hij je altijd helpen.

heel veel plezierin de clinic en groetjes karin.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 09:25

En dat is nou precies de kracht van Herman!!

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 09:46

ken m niet, maar veel plezier! Zo te lezen zal dat wel gaan lukken Lachen

moon001
Berichten: 3
Geregistreerd: 24-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 11:13

Ja daan , dat weet ik nog wel. wat hebben wij gelachen om die aktie zeg , hihihihihihihi maar de clinic was te gek. ik heb er zelf erg veel van geleerd.

AnnemiekvM

Berichten: 8247
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 18:02

Wat leuk dat jullie hem kennen. Weet ik een beetje wat mij te wachten staat. Ik heb er echt wel zin in. Hopelijk Tommie ook, want we moeten het wel samen doen!

Kendra

Berichten: 8729
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 21:05

Alleen maar positief?
Ik ga 3 januari een clinic bij hem rijden en hoorde van een kennis dat hij met veel behoorlijk druk rijdt en ook zo lesgeeft (zou niet zo goed bij mijn manier van rijden passen). Klinkt dat bekend?

labje
Berichten: 72
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 21:08

Ik heb zelf 3 keer les van hem gehad, maar de lessen zijn zeker niet druk

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 21:17

Zijn kijkers ook welkom bij de clinic? Ik word wel erg nieuwsgierig van al de enthausiaste berichten.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 22:23

FlairS"]
[quote="Jamy schreef:
Bij ons op stal (waar FlairS en NirvanaS dus ook staan Tong uitsteken ) is hij dus 4 keer geweest en heb 4 keer meegereden en vond het echt super! Hij geeft echt leuk les Lachen Hoop ook dat die snel weer langs komt
Veel plezier!


Ja maar Haha! Lotte Je moest eerst wel heel erg aan hem wennen,toch?
[/quote]
Ja idd, omdat ik dat niet gewend was dat hij vragen steld en jezelf antwoord moet geven Knipoog. Net zoals Skippie zegt, maar daarna vond ik het echt heel leuk Lachen

AnnemiekvM

Berichten: 8247
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 18:04

Ja je kunt komen kijken. Of je daarvoor moet betalen weet ik niet, maar dat ga ik vanavond wel even vragen. Het is op manege Nieuw Hagenauwe in Leusden. Lijkt mij gezellig!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 23:12

Ik heb twee keer een clinic van Herman meegereden(en nog wat springclinics, maar dat is hier niet relevant Knipoog )

Eerste keer was met mijn pony en 3 lessen, dat was echt super en een heleboel geleerd
Tweede keer was met Ontario en 5 lessen. Vond het vreselijk en er kwam geen eind aan Bloos Het voegde gewoon helemaal niet, moest Flap met veel te veel druk rijden en dat resulteerde in heel veel explosies en dagenlang drammen na de les. En hij zat de hele tijd te kleppen met mensen aan de kant, echt mega-irritant Bloos Viel echt zwaar tegen en ik denk niet dat er nog een derde keer komt voor mij

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-03 07:50

Ik heb ook 4 keer les van hem gehad. Ik vond het geweldig. Webster ging er ontzettend goed van lopen OK dan!

Heel veel plezier en laat even weten hoe het gegaan is.

AnnemiekvM

Berichten: 8247
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-03 19:24

Ik laat zeker horen hoe het gegaan is!