Het leven op een manege...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Het leven op een manege...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 19:35

Ik heb in de herstvakantie 3 dagen bij mijn oom en tante gelogeerd met mijn nichtje. Hun hebben een kleine gezellige westernmanege met 9 paarden. Ik ga zondag er weer een nacht slapen maar ik wil jullie nog even vertellen van vorige keer (heb ik nog nooit verteld)..Het rare is namelijk dat ik nooit last heb van mijn boktverslaving daaro en tv kijken denk ik ook niet bij na...Het leven daar is zo anders dan bij ons en zo veel gezelliger en er is altijd wel wat te doen. Het mooiste die week vond ik wel dat we half 12 's avonds met mijn tante naar beneden gingen in het pikdonker en toen naar de paarden zijn gegaan en ze toen hebben gevoerd...Heerlijk was dat...Al die paarden met hun snuitjes bij je en ze dan eten geven enzo...Super...We zijn op de hooiberg bij ze gaan zitten en hebben daar hele tijd gepraat...We waren ong half 1 terug. Nog even wat voorbeeldjes bijv...Ik zit 's avonds rond 7 uur achter de pc. Hun gaan 7 uur als het niet later is eten. Rond 8 uur kijk ik tv. Rond 8 uur daar ben je beneden wat spul aan het opruimen of ik ga even naar mijn maatje en ga ff op zijn rug zitten ofzo. En daar ga je niet 's avonds met je luie reet achter idols zitten met een bak chips. Nee we praten over alles en nog wat en deden geinige spelletjes met pen en papier enzo...*droom*. Ik heb die 3 dagen geen moment aan Bokt/Tv andere luxe of wat dan ook gedacht...Ook ging ik 's ochtends vroeg 6 uur (kon niet meer slapen) met jas over mn pyama en jogging broek erover naar beneden en ben ik midden in de wei gaan zitten tussen de paarden. Mijn maatje kwam zelfs naar me toe. En ben ook wel 's avonds rond 9 uur naar J.J. (mijn maatje dus) gegaan en tegen hem aan gaan zitten (hij lag op de grond) ...Echt geweldig is dat!!!...

Zondag hebben ze daar wedstrijden en blijven alle klanten er eten en gaan ze altijd muziek maken en dansen enzo dat is super gezellig en dan blijf ik er weer slapen met mijn nicht...Heb er vreselijk veel zin in en ga dan ook ff wat plaatjes schieten denk ik!

Sorry ik moest mijn verhaal even kwijt ik vind het daar zo geweldig!...Zou wel met ze willen ruilen ook al heb ik daar geen bokt (en als ik hier 1 dag niet mag computeren ontplof ik Verward ) .

Doeiii!!! Jildau

highlight

Berichten: 143
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 19:51

Lachen Heel leuk verhaaltje vind ik dit, omdat het heel herkenbaar is. Ik heb het ook als ik op vakantie ben ofzo, heel fijn gevoel!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 20:11

highlight schreef:
:) Heel leuk verhaaltje vind ik dit, omdat het heel herkenbaar is. Ik heb het ook als ik op vakantie ben ofzo, heel fijn gevoel!


Ja geweldig hea...Kijken al die paardjes op als je met voer komt enzo Lachen ...Ik heb gewoon wat met dat "buiten" leven...Echt 1 van de geweldigste gevoelens voor mij!

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:14

Heb ik ook last van Haha!. Als ik bij paarden in de buurt ben dan denk ik totaal niet aan de computer, maar als ik thuis ben dan kan ik niet wachten totdat ik weer kan internetten *LOL*.
Misschien komt het ook omdat 'ie dan zo dichtbij is Tong uitsteken.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 20:18

Yoline schreef:
Heb ik ook last van Haha!. Als ik bij paarden in de buurt ben dan denk ik totaal niet aan de computer, maar als ik thuis ben dan kan ik niet wachten totdat ik weer kan internetten *LOL*.
Misschien komt het ook omdat 'ie dan zo dichtbij is Tong uitsteken.


Heb ik niet...De eettafel staat ong 1 meter van de computer af en ik denk er niet bij na om "hem" aan te raken ofzo Knipoog

Aman_

Berichten: 10623
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:20

Das ook logisch he?
Das een super gezellie manege!!
Lijkt me gaaf om het zelfde te doen.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:26

Wij hebben ook een eigen stal aan huis. In het begin is alles super leuk omdat het 'anders' is maar na een tijdje ga je eraan wennen en in je vrije tijd ga je toch weer aan de computer.

Ook toen ik bij Chris en Jeanet Hazen was, was ik het 's avonds wel blij dat ik even tv kon kijken. Even iets anders Lachen

Maar leuk toch dat het zo gezellig was Haha!

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 20:28

Amanniej schreef:
Das ook logisch he?
Das een super gezellie manege!!
Lijkt me gaaf om het zelfde te doen.


Bedankt! Zal het tegen mijn oom en tante zeggen Lachen

Nou haal je oom en tante over zou ik zo zeggen Knipoog

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 19:16

Maar worden jullie dan ook helemaal happy van binnen als je langs een rij lieve paardenkoppies loopt? Lovers

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 21:14

het klinkt echt als vakantie. Als ik thuis ben zal ik niet zo snel in pyama wat gaan weggooien buiten, maar op vakantie (zeker als de paarden mee zijn) gedraag ik me heel anders en heb ik een heel ander ritme. Wel fijn voor je dat je op deze manier van allebei kunt genieten.

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-03 13:08

Whaha ja ik ben in pyama naar beneden gegaan en heb ff bij de paardjes gezeten...Heerlijk!