Ook paardje gaan dood

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

monteiro
Berichten: 34
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: Almere

Ook paardje gaan dood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-03 17:48

Hallo allemaal,

Even een niet gezellig bericht. Ik heb zelf geen paard maar wel een verzorgpaard die ik 2 keer in de week rij. Kom ik vanmiddag op stal, staan er een aantal paarden in de longeerbak, die ook wordt gebruikt als los gooi bak. Ik verder geen aandacht aan gegeven. Kom Sebastiaan die aan mij vraagt waar zijn paard is. Ik zeg: "die zal wel in de bak staan met de andere paarden" Dus 2 seconde later komt hij weer en zegt tegen mij. Volgens mij is hij dood. Ik had zo iets van nou die zal wel niet lekker zijn ofzo maar dood is ook weer zo extreem. Dus ik loop naar de bak en zie hem dus beetje raar liggen. Ga de bak in en ondek dus dat hij wel dood is. Zelf had ik niet zo'n band met het paard maar voor de jongen vind ik het heel erg. Sebas heel veel sterkte Ach gut .

Groetjes sacha
Ach gut


monteiro
Berichten: 34
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-03 17:56

Nou hij heeft wel een wond maar daar is hij niet aan doodgegaan dat kan niet, wij denken aan een hartstilstand. Hij was helemaal gezond nooit problemen ofzo. Echt een raadsel

monteiro
Berichten: 34
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-03 18:31

Nee geen ruzie, paarden mogen alleen met elkaar in de bak als ze goed met elkaar overweg kunnen. Het paard was zoiezo helemaal niet moeilijk met andere paarden. Thnx voor de reacties

Groetjes sacha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, ardanwan, c_alsemgeest, Cjuan, Laj1, Plop1997, Plus_en_Min, SplashIsLief, Steeph en 119 bezoekers