Vandaag naar de dokter geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Vandaag naar de dokter geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 19:25

En hij dacht toch ook dat mijn ziekte geen griep was Scheve mond

Ik was er al vanaf het begin overtuigd van, want ik heb dit nog nooit eerder gevoeld. Ik voel me de hele dag draaierig, in de zin van licht in het hoofd. Alsof ik in een voortdurende roes zit en dat al 2,5 week lang. Ik word er echt gek van...het is net of ik in een nachtmerrie zit waar ik maar niet uit kom...en het ergste is: Jildau staat al 2,5 week stil en ik ga sowieso studievertraging oplopen doordat ik net dit trimester een praktijkvak heb waarbij aanwezigheid essentieel is om het vak te halen

Nou ja, morgen bloedprikken en dan nagelbijten tot de uitslag Scheve mond De dokter denkt dat het een virus is dus dat hoeft op zich niet ernstig te zijn, maar ondertussen ben ik al 2,5 week uitgeschakeld uit het maatschappelijk leven en ik kan jullie vertellen: da's geen pretje. Ik zit gewoon opgesloten in mijn eigen kamer en de muren komen echt op me af Verdrietig Dus duim even voor me dat ik snel weer beter word en dat er idd niets ernstigs met me aan de hand is...

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 19:55

Sterkte meid en dat je maar snel weer opgeknapt mag zijn.
Laat je het ff weten als je de uitslag hebt?

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 20:03

Sterkte...

ik hoop met je mee opiets dat niet ernstig is!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 20:15

Ik duim voor je !
Laat je ons weten wat het is ?
Kan me voorstellen hoe je je voelt... Boos!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 20:19

Het is echt niet te geloven. Ik hoor van meer mensen dat ze draaierig zijn en sterker nog, ik was het hele weekend ook niet bepaald lekker, maar twee en een halve week is wel heel erg lang! Ik hoop voor je dat er iets uit het bloedprikken kan komen, want het is al helemaal vreselijk om constant thuis te zitten en geen idee te hebben wat er nou precies aan de hand is en waardoor je je zo rot voelt
Sterkte!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 20:44

O gatsie.... Helaas weet ik hoe het is, ik zit al 4 weken thuis met Pfeiffer en er zit nog geen verbetering in. Boos!
Bij mij uitte het zich in draaierigheid, misselijk, overgeven, moeheid, opgezette klieren en een te lage bloeddruk.

Wanneer weet je de uitslag van het bloedonderzoek?

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 21:35

he sterkte meis, het zal allemaal wel meevallen, maak je niet gek!! Ach gut

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 22:14

Bedankt voor jullie steun...ik zal de uitslag uiteraard op bokt zetten. Ben in ieder geval blij dat er nu iets aan gedaan wordt; het idee dat je jezelf naar voelt maar niet weet wat het is en er niets aan gebeurd is vrij frusti.

_Rianne_
Berichten: 5239
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:42

heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel sterkte!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 10:32

NOU net bloed laten prikken...ik wist dat ik dat niet trok maar het was wel weer erger dan ik had verwacht: ik voelde het bloed uit mijn gezicht wegtrekken, het koude zweet brak me uit, daarna werd ik heel erg misselijk en daarna kreeg ik enorme hoofdpijn. Toen was het over....nu maar wachten op de uitslag!

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 12:59

sterkte ermee

Hollander
Berichten: 263
Geregistreerd: 04-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 13:29

gatsie..sterkte meid.. ik kan me voorstelen hoe je je voelt..helmaal met het bloedprikken daar heb ik het ook niet zo op Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 17:41

Wanneer verwacht je de uitslag te krijgen? Dit is natuurlijk niet bepaald leuk om te hebben... Veel sterkte in ieder geval Ach gut

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 19:55

sterkte! beterschap!

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:44

Sterkte hoor, weet hoe je je voelt. bij mij komt het virus langzaamaan ook opzetten dus daar zijn we niet vrolijk mee precies voor de vakantie.

Maar succes en nu wachten op de uitslag...

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 20:53

Nou, ik hoop dat er nu iets duidelijk wordt en dat je gauw weer opknapt. Sterkte...

laura1979

Berichten: 574
Geregistreerd: 08-11-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 23:28

Heel veel sterkte, hoop dat je je snel weer beter voelt.

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 00:15

Veel beterschap Ach gut

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 09:55

Dank jullie wel allemaal....morgen is de uitslag en ik hoop dat er iets uit komt, want voor hetzelfde geld vinden ze niets in mijn bloed en dat zou pas erg zijn want dan weet ik nog niet waar ik aan toe ben. Maar goed, laten we het van de positieve kant benaderen: de dokter dacht dat het een virus was en die zijn goed te bestrijden, dus nou ja duimen maar dat het dat is en dat er een medicijn tegen is

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 10:33

Ik heb dat ooit ook gehad maar bbij mij werd het erger. Ik zag alles draaien en kon niet meer lopen op een gegeven moment, ik viel gewoon om. dit duurde ruim en week en ik werd echt misselijk van mijn eigen gedraai. Bleek een ontsteking in mijn evenwichtsorgaan bij mijn oren. zucht ik hoop dat alles meevalt. sterkte

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 14:12

Ik zit nu ook al meer dan een week thuis met griep. Begin me ook vreselijk te vervelen. Kan nu gelukkig weer bokken dus voel me weer iets beter.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 20:49

Merilyn schreef:
Ik heb dat ooit ook gehad maar bbij mij werd het erger. Ik zag alles draaien en kon niet meer lopen op een gegeven moment, ik viel gewoon om. dit duurde ruim en week en ik werd echt misselijk van mijn eigen gedraai. Bleek een ontsteking in mijn evenwichtsorgaan bij mijn oren. zucht ik hoop dat alles meevalt. sterkte


Sjemig, je hebt me op een idee gebracht! Ik zou daar ook best eens last van kunnen hebben! Aangezien ik ook 'alleen' duizelig ben en het maar niet over gaat....zou er dan wel alleen al 3 weken mee rond lopen, niet echt gezond Scheve mond Nou goed, ik zal als er niets in mijn bloed gevonden word dit aan de dokter voorleggen en dat meteen een verwijzing naar het ziekenhuis vragen!