Morgen met de billen bloot?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Morgen met de billen bloot?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 00:02

Ik ga morgen voor het eerst een beautydag doen...
Ik ben daarvoor best een beetje opgelaten; ga ik morgen nou de hele dag ik mijn eva-kostuum lopen? En degene met wie ik samen ga heeft vergeten te vragen of de dag wel of niet gemengd is, dus mannen en vrouwen samen. Nou ben ik heus niet preuts, maar een hele dag doet me toch wel slikken...

Wat waren jullie ervaringen rond een beautydag, sauna en dergelijke... Schijnheilig

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 21:43

Inmiddels ben ik geweest en zit nu super relaxed achter de compu

Het viel allemaal heel erg mee. Zoals jullie al zeiden kijkt niemand naar je. Gelukkig was het niet gemengd, want dan had ik wel even drie keer moeten slikken, maar dat zal op den duur ook wel gegaan zijn. Cool

Het was allemaal heel discreet en besloten (ik zat met 15 andere vrouwen) en aan het einde van de dag let je er helemaal niet meer op, je ziet het zelf niet eens meer. Het is trouwens wel goed voor je zelfbeeld, zo'n dag. Daar liepen ook niet allemaal super modellen, maar gewone mensen met ook allemaal een pondje (ahum) teveel. Ik voel me er in ieder geval een stuk minder dik vandaan komen Haha! .

Ik liep ook de hele dag in een badjas, die uit ging in de sauna of het stoombad of tijdens een behandeling. Maar niemand doet ook moeilijk over bloot zijn. Het valt je een gegeven moment op dat behandelaars je af en toe discreet willen toedekken en dan denk je wel 'o ja ik was bloot' Bloos

Dus voor ieder ander die gaat: gewoon doen! Het eerste kwartiertje voel je je een beetje ongemakkelijk, maar daarna denk je er niet eens meer aan. Ik heb lekker gepoedeld, gestoomd, gerelaxed, gesnoept, gegeind en me laten verwennen. Het was leuk!

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"


Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 22:59

Snowgirl38 schreef:
zie je nou wel Knipoog waar ben je trouwens geweest dat er maar 15 vrouwen waren Waar ik de laatste keer geweest ben waren er veel meer,dat was in de buurt van Bleiswijk.


Bij een salon aan de Rijksstraatweg in Hellevoetsluis, dat is dusdanig klein dat het vol zit met 16 vrouw... maar wel zo prettig dat het zo kleinschalig is. ik heb me geen moment verveeld.

Rond Bleiswijk was zeker die Therme in het bos? dat zag er ook wel gaaf uit. Was dat wat?

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 23:48

whahahahahahaha
Dat zal ze zeker nog op veel verjaardagen om d'r oren krijgen zeker?
OK dan! *LOL*
Ik zie dat al helemaal voor me Bloos! Bloos! Clown

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, GoogleAdsense, journee, karelien, Karintich, Miiej en 95 bezoekers