Kijk, dat Sypheron gek is op mijn paard weet ik...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Kijk, dat Sypheron gek is op mijn paard weet ik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 23:53

Maar dat hij zelfs in zijn dromen met haar bezig is, is weer een ander verhaal. *LOL*

Gisteren hoorde ik van zijn moeder dat ze hem vorige week kwam wekken, aangezien zijn wekker af was gegaan, maar er geen Roy verscheen. Ze liep dus zijn kamer op en dit volgde:

mam: "Roy, moet je er niet uit?"
Roy: "Nee, het is vies!"
mam: "vies?"
Roy: "Ja."
mam: "Wat is vies?" Verward
Roy: "Jurga..."
mam: "Jurga????"
Roy: "Ja, haar kop. Helemaal vies!" Stoom uit je oren
mam: "Jurga haar kop vies? wat heeft ze gedaan dan???" *snapt er geen bal meer van*
Roy: "Ze heeft liggen rollen! Nu moet ik haar weer poetsen! "

En Roy sliep gewoon door, terwijl mam in een deuk lag.... *LOL* Ook ik zeek zowat in mijn broek van het lachen toen ik het hoorde.... Sorrie lief! Lovers Maar je bent wel erg schattig met de paarden!

Zo had hij het zaterdagmorgen over "Nou, blijf er nou eens in!" *mopper*. Ik vermoed zo dat Jurga weer een poging deed uit haar box te sneaken. Tong uitsteken

Meer mensen die praten in hun slaap? Nog mensen met interessante verhaaltjes??? Schijnheilig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 10:11

*LOL* *ligt hier in een deuk om de reacties!*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-03 19:26

*komt wederom niet meer bij van het lachen* *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 18:29

Roy was dit weekend ook weer bezig:

Middenin de nacht ging hij rechtop in bed zitten en ik vroeg hem wat er was... Begint hij te lachen *LOL*. Ik: 'ehm waarom lach je?' *had ondertussen door dat hij nog sliep* Hij lachte nog even door, ging weer liggen en sliep verder. Tong uitsteken

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje_1, desireeee_x, Duality, GoogleAdsense, KirstenHorse, Lente, Perros, Spaansepony, Vagabondo en 116 bezoekers