Paardenfluisteraar!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Paardenfluisteraar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-03 23:08

Hey bokkers, ik heb weer wat meegemaakt hoor
ik ging rijden vandaag en er stond een vrouw aan mijn paard haar stal. En mijn paard hinnikt Lovers naar mij en die vrouw zegt, hey ze hoort je al afkomen. Ik zei gewoon ja...
Ik was ze aan het poetsen en ineens begint die vrouw mijn paard raar te wrijven Knipoog en ze zei: ik ben in opleiding communicatie met paarden. En ik voel dat jouw paard jou een topruiter vind voor haar. En ze vind ook dat je haar met alle respect behandelt Haha! ze vertrouwt je helemaal en ze ziet je doodgraag en daarom wil ze nooit meer van jou gescheiden zijn, ze wilt dat jij haar baasje blijft voor eeuwig Lovers jullie passen pérfect bij elkaar zei ze. Na even babbelen vroeg ze of ik nog vragen had en of zij ze kon beantwoorden, ik zei ja: bij het rijden protesteerd ze soms nogal hevig op mijn hand Scheve mond en ze wilt soms niet buigen en dan protesteerd ze wel eens . Ze voelde eens en ze zei, ja ze doet haar best, ze probeert alles te doen, maar ze is nog niet echt soepel genoeg en heeft soms de kracht er nog niet voor. Maar ze doet haar uiterste best maar ze weet ook niet wat jij van haar verlangt. Ze is dus wel heeeel gelukkig Pling met u en jullie passen perfect bij elkaar Bloos . Na het rijden, ik zette mij op mijn poetsbak en mijn paard duwt me hevig tegen de muur Lachen . Ik zo van hooow meisje, en ze kwam rustig naar mij en ze leunde op mijn schouder en haar ogen vielen zo dicht, op mijn schouder Lachen , ik zag aan haar blik dat ze wou zegge dat het allemaal waar is wat die vrouw zei en dat ze haar veilig voelt bij mij en dat ze gelukkig is bij mij. Dat voelde ik zo.. Ze komt normaal nooit knuffelen bij mij en nu wel Lovers Ik voel me nu zooooo gelukkig, het straalde van haar af dat ze me graag ziet Haha! En wat vinden jullie van mijn verhaal?
ps: sorry voor het lange verhaal Haha!

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 23:14

leuwk verhaaltje hoor Lachen ben blij voor je dat je het nu weet Lachen maar als paarden naar iemand hinniken zeggen ze 9 van de 10 keer ik hou (ook) van je Haha! en de 1 van de 10 keer hinniken ze naar eten Haha! hahaha nou veel plezier... kuss van moi en moon

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 23:25

Nou mooi verhaal vergeet het maar nooit meer geweldig toch?

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 23:32

Wat een mooi verhaal! *LOL* Ik zou het ook super vinden als iemand dat over mij en mijn paard zou zeggen hoor Knipoog Logisch dat je het wilt vertellen! Lachen

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 23:37

Altijd leuk als mensen je vertellen wat je wilt horen Knipoog

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 23:41

Assiej schreef:
leuwk verhaaltje hoor Lachen ben blij voor je dat je het nu weet Lachen maar als paarden naar iemand hinniken zeggen ze 9 van de 10 keer ik hou (ook) van je Haha! en de 1 van de 10 keer hinniken ze naar eten Haha! hahaha nou veel plezier... kuss van moi en moon

bij duuk ist andersom!!!!
hij hinnikt:
heey heb je eten? owja ik hou van je....en nou eten Bloos

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 00:30

JoyLady schreef:
Wat een mooi verhaal! *LOL* Ik zou het ook super vinden als iemand dat over mij en mijn paard zou zeggen hoor Knipoog Logisch dat je het wilt vertellen! Lachen



Ja hoor ik vind het super en ik wou het echt wel vertellen...
Als ik er aan terug denk wat voor blik ze in haar ogen had krijg ik het ff moeilijk Lachen Het was echt een voldane blik, zo van, ik ben gelukkig. Echt een raar moment, het was wel tof dat je dat te horen krijgt, en ik heb er zelfs niks voor moeten betalen Knipoog
xx

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 16:39

mooi verhaal zeg, is altijd gaaf om te weten,
leuk dat je pony je daarna een dikke knuffel gaf, haha

wet je bij wie die vrouw in opleiding was, cecile van de drift ofzo? die geft van dat soort opleidingen,

veel plezier nog met je paardje

prisje_marie

Berichten: 755
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 17:12

wat leuk *LOL* Haha! OK dan!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 17:14

laurae schreef:
Altijd leuk als mensen je vertellen wat je wilt horen Knipoog


Zoiets had ik nu ook Lachen Klinkt heel gaaf, veel oefenen op het soepel krijgen dan maar Knipoog

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 17:27

Zo, dat is nog een ervaring!!
Klinkt heel erg leuk, als je zon hechte band met je paard hebt..
Ze mag ook wel eens bij mij langskomen Tong uitsteken

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 17:54

SuperRoos schreef:
mooi verhaal zeg, is altijd gaaf om te weten,
leuk dat je pony je daarna een dikke knuffel gaf, haha

wet je bij wie die vrouw in opleiding was, cecile van de drift ofzo? die geft van dat soort opleidingen,

veel plezier nog met je paardje



Nee sorry ik weet niet bij wie ze in opleiding was maar ze kwam gewoon ff langs bij mijn paard en ineens begint die een "consultatie" Haha! te geven. Dus ik heb niet gevraagd van waar ze was ofzo..

Ik kan die blik in haar ogen echt niet uit m'n hoofd zetten, zo heeft ze nog noooooooooooit naar mij gekeken en ze heeft me nog noooooooooooit geknuffeld zo, en nu wel zo ineens Scheve mond maar ja...zoveel te beter hé
Was echt wel toffe ervaring, maar sommige mensen die denken er anders over en die zeggen dan dat je dat niet moet geloven maar ik geloof het wel, zeker na die blik Haha! Knipoog Ze moeten maar denken wat ze willen hé Lachen I believe.... Lachen

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 18:41

je weet wat je zelf moet geloven, sommige mensen geloven hier niet in, en vinden het zweverig, het kan aan mij liggen, maar dr is toch niks mooier dan kunnen communiceren met je paard,
en je paard bevestigd het dan ook nog eens een keer, echt gaaf joh,
heb je dr wel goed terug geknuffeld??? haha,
laat die mensen die er niet in geloven maar links liggen, haha

Y_DG

Berichten: 4400
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Beveren (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 18:56

ja hoor ik heb zeker weten goed terug geknuffeld Haha! en ze bleef maar op m'n schouder liggen en ze ademde echt langzaam in en dan een geruststellende "uitademing", echt wel fantastisch, dat mag nog gebeuren..Haha! ik vind het ook mooi, de communicatie, al een geluk dat ze niks slechts zou gezegd hebben hahaha, maar ja, dan zou ik het geweten hebben en dan zou ik er aan gewerkt hebben hé Lachen