auau getrapt worden is vrij pijnlijk....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-01 13:54

hello iedereen!!
ik d8 gister lekker te gaan rijden op me lieve fredje.. maar dat ging niet helemaal als gepland... Een ander paard kwam in de buurt van fred en in plaats van dat die fred trapt, trapt ie mij....
nu kan ik alweer niet lessen, das al drie weken zo. Maar het heeft me wel een vrije dag opgeleverd!!!
Nou hoop ik alleen wel dat ik vanavond me paardje kan zien.... Verdrietig
kusjes fredlover

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 14:07

Exact hetzelfde meegemaakt, alleen in mijn geval een gecompliceerde en open beenbreuk, 2 weken ziekenhuis en 4 maanden krukken.

Lautjuh
Berichten: 44
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: Woldere

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 16:18

Heey echt balen voor je! Schijnheilig
Nou hopen dat je snel weer kan rijden, en dat dan alles goed BLIJFT gaan Party!!
greetz Laura

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 17:12

yes i know... kheb het 5 jaar geleden gehad tijdens eenbuitenrit, tpaard dacht ik strek ff mijn been en mijn pony was ene racebeest dus niet makkelijk met afstand houden en dat paard raakte mij heel fijn... op een haar na mijn pees niet geraakt, scheurtje in knieschijf 2 weken drukverband 3 weken gips en nog es 3 weken zo'n steunkous! En ik heb er soms nog weleens last van bij lange buitenritten, daarom laat ik ookaltijd mijn benen zo los mogelijk, met zo min mogelijk druk op mijn knie! En met fietsen tegen de wind in!!! Maar het had niet veel gescheeld of ik had nooit meer kunnen rijden!!!! Verdrietig Maaaaaaar ik rij nog *LOL* *LOL*

Beterschap en sterkte

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 21:26

ik had dat een paar maanden geleden
een meisje op de manege vroeg of ik het hoofdstel bij een manegepony om wou doen
duzz ik loop de stal en en die pony draait kei snel om en trapt me tegen mn knie
da was lekker pijnlijk
heb daarna nog wel gereden maar dat ging niet echt super ( zoals gewoonlijk )
was wel weer een mooi excuus om niet mee te gymen Haha! Haha!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 21:46

Ik ben een keer getrapt door een shet,nou reken maar dat het erg veel pijn doet. sterkte