nieuw record scheren van idiote pony!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

nieuw record scheren van idiote pony!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-03 21:57

ja mijn pony nog wel Haha!

vorig jaar stond er 5 uur voor Bloos daarnaast een verdoving die niet hielp,heel wat geduld en een praam die werd gebruikt
dit jaar:
2 uur OK dan! Tong uitsteken verdoving,praam,geduld, scheermesje naar de klote en vriendin met dikke arm!

mijn vriendin ging hem scheren, van te voren een dosis verdoving gegeven die een Kwpner ongeveer plat maakte Bloos! maar zodra het apparaat aan ging, stond meneer op de achterbenen dat werd dus niks!!!!! nog meer verdoving gegeven, maar hel;aas meneer d8 er anders over. de vader van die vriendin is da, en het werd bij hun thuis gedaan op de praktijk(vooral op paarden gericht) maar pa was er niet, dus hij kon ook geen spuit in de spier krijgen, helaas voor ons! Verdrietig dus toen werd het de praam, praam om, en daar stond een mak lammetje Lovers ahhhh ik vond het wel verdomd zielig........ maar het kon gewoon niet anders. het ging eigenlijk super goed, alleen toen de achterbenen aan de beurt waren, was ie het helemaal zat, hij verkocht een paar flinke meppen, niet uit boosheid maar uit paniek, wist echt niet wat hem overkwam
maar hij schopte 2x het apparaat uit mijn vriendins handen, en dat was het hoogte punt, de 2e x mepte hij tegen mijn vriendins arm, die het apparaat los liet, waardoor het scheermes kapot ging. vriendin met zere arm. ze liep boos weg maar kwam later terug met een kleine draadloze......ahhhhh wat een rampenknol heb ik ook Huilen
ze heeft het wat bijgewerkt aan de voorkant, maar de benen kwamen we niet meer aan.....
2 dagen later heb ik met het apparaat van me vader Bloos (hij stelde het zelf voor hoor Haha! ) zijn hoofd wat bijgewerkt! met succes, ik wkam er mee aanlopen op stal en meneer stond op zijn achterpoten maar na 10 min. was die zo lief, terwijl die alleen maar aan een touwtje stond Lovers ergens is die toch lief hihi Tong uitsteken maarja zijn de benen niet gedaan(op zekere hoogte) en het hoofd ook niet(stuk van de kaak wel) maarja een hele verbetering ten opzichte van vorig jaar! Haha!

het kostte me alleen handen vol geld, en verdoving,en een scheermes,en het scheren zelf. en heel wat geduld! maar al met al mag ik niet klagen.....
terwijl die eikel af en toe zo sloompies is Haha! maar achter hem schuilt een duiveltje denk ik Extreme duivel Haha!

binnenkort zal ik wel ff fotootje plaatsen, kunnen jullie lachen Tong uitsteken

capopjekop

Berichten: 30653
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 23:10

jah als ik dat zo hoor begin ik maar nit met scheren Haha!

Buuf

Berichten: 188
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Eelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 23:42

Heeft ie misschien ooit een nare ervaring gehad met scheren? Dit is wel heel extreem....maar ik ben blij voor je dat het uiteindelijk weer gelukt is!! En je vriendin? Sterkte met haar arm!!

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 01:22

ooh das zo vervelend
het scheren van mijn verzorgpony was ook zo leuk, ik hield hem vast, baasje scheren, pony trappen, praam om en nix meer aan de hand, totdat de achterbenen kwamen, toen begon ie beetje te meppen, maar na een tijdje ook niet meer Knipoog

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 01:36

ik vind scheren voor sommige paarden gewoon een flinke marteling vooral als ze met die knuppel hun halve bovenlip vervormen, ik heb zoiets doe een exytra deken op en laat de natuur zijn gang gaan!!!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 15:31

isabelle schreef:
ik vind scheren voor sommige paarden gewoon een flinke marteling vooral als ze met die knuppel hun halve bovenlip vervormen, ik heb zoiets doe een exytra deken op en laat de natuur zijn gang gaan!!!



jha dat dacht ik ook! maar die dekens helpen niet, het ene paard is het andere niet, die van mij wordt een en al beer! Haha!

dit wasa ook pas de 2ex in zijn leven dat ie geschoren werd hoor!
maar hij is in het verleden mishandeld en verwaarloosd, dus dat moet je wel in je achterhoofd houden.....