Yes! Tentamen gehaald!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Yes! Tentamen gehaald!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-03 16:26

Ja het stelt niets voor hoor, dit tentamen is maar 30% van het eindcijfer voor privaatrecht, maar aangezien ik niets kon leren door de griep die me al ruim twee weken te pakken heeft en ik vandaag tijdens het maken van het tentamen nog ziek was, ben ik erg blij dat ik een voldoende heb! Zeker toen ik hoorde dat er de nodige onvoldoendes gevallen zijn. Weer een opluchting Lachen

Kon ik ook wel gebruiken nu blijkt dat ik door mijn ziekte studievertraging op ga lopen....maar ja.

(gisteren was ik ook al stiekem op de been toen ik nog ziek was, voor een fotoshoot. Dit was mijn eerste boeking als model en deze opdracht kon ik dan ook niet laten lopen natuurlijk! Gelukkig ging alles goed. Het resultaat is te zien in de Belgische Flair volgend jaar eind januari)

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 16:34

Goed joh!! Ik weet hoe ontzettend zwaar dat recht kan zijn! Ik heb mijn normale tentamen recht nog steeds niet gehaald (na anderhalf jaar...)

Slecht hoor, wel een fotoshoot gaan doen Knipoog Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat! Deze opdracht is via het modellenbureau gegaan, neem ik aan? Wat voor soort reportage is het? Het is zeker alweer voor de zomer, of niet?

Maar echt super voor je dat je een voldoende hebt gehaald! Die kan je in je zak steken!! Super!! (en nu ik nog Scheve mond )

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-03 16:42

Thanx Haha!

Ja de opdracht ging via het modellenbureau (voorproefje is te zien op mijn site) en was idd alweer lentemode. Stond ik daar te klappertanden in mijn rokje op sandalen Lips are sealed Volgende keer maar even een jasje meenemen dat van top tot teen de boel bedekt tussen de opnamen door Haha!

Moet ik je helpen met leren van je tentamen? Knipoog Ik heb nu dus een probleem met BTRV: heb de eerste twee weken gemist (door die r*tgriep)dus ben nu uitgesloten van verdere deelneming...en aangezien ik het volgende blok stage moet lopen en volgend jaar eigenlijk tv-stage-afstuderen gepland had staan ga ik denk ik wel even wat studievertraging oplopen Scheve mond Maar ja, als ik die minor recht maar haal, dan kan ik de master in de toekomst gaan doen en dat wil ik toch wel graag

Juliaa
Berichten: 374
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 17:24

Heeeerlijk die bama.. Blij dat ik dat niet heb (val nog net in het gewonde doctoraal-systeem), met verplichte aanwezigheid en anders uitsluiting enzo..
Goed dat je jij je tentamen gehaald hebt hoor OK dan! , die privaattentamens kunnen best lastig zijn. Ik ben nu ook weer lekker aan het leren.. van de week nog 2 tentamens.. Zzzzucht Knipoog

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-03 20:19

Juliaa schreef:
Heeeerlijk die bama.. Blij dat ik dat niet heb (val nog net in het gewonde doctoraal-systeem), met verplichte aanwezigheid en anders uitsluiting enzo..


Nou ik zit ook nog in het oude systeem met journalstiek, de studie die ik eigenlijk doe, maar door een uitwisselingssysteem met de universiteit zit ik tussen de 1e jaars en die zitten weer in dat BAMA systeem met ook weer een heel ander systeem van studiepunten Verward Vind die verplichte aanwezigheid ook zo zielig...dat is toch je eigen verantwoordelijkheid? Maar ja...

Ik zat op de middelbare school ook al on the edge, tussen de oude fase zeg maar en het studiehuis. Gelukkig is het laatste me ook bespaart gebleven want als ik hoor wat middelbare scholieren wel niet allemaal voor vakken hebben tegenwoordig....Lips are sealed

RTM
Berichten: 6130
Geregistreerd: 16-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 23:18

OK dan!

Je laat trouwens de foto's wel zien he!!!

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 23:41

30 %?? dat is toch best wel veel??

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 23:43

Goed zeg, privaatrecht was nooit mijn sterkste punt

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 23:44

gefeliciflapstaartteerd, 30 % stelt volgens mijn toch best wel veel voor!!!
het is 1/3 van je eindproef

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 01:32

gefeliciteerd !
goed dat je het alsnog goed hebt gemaakt, ondanks dat je ziek bent ! Haha!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-03 11:20

Dank jullie wel Haha! Ik heb de bezigheden van de afgelopen dagen moeten ontgelden met een terugslag in de griep, maar in het algemeen zit er toch weer een stijgende lijn in het ziektebeeld dus ik hoop er snel weer bovenop te zijn en weer lekker op Jildau te kunnen rijden!