eerste buitenrit van Beau met nieuwe verzorgster

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 19:44

Beau heeft vandaag voor het eerst een buitenrit gemaakt met zijn verzorgster Gieneke. Ze zijn naar het bos geweest en ik ben meegelopen en m`n vriendin Eva ook met Raghnilde (Fjord). Het ging erg goed. Ze hebben lekker gedraafd, gegaloppeerd en gesrongen. Gieneke is 15 en dus oud genoeg voor een ondeugende verzorgpony maar ook vrij klein en licht zodat beau haar nog goed dragen kan. Ze vind hem lief en lek maar pakthem pok aan als hij erg vervelend is. Zij gaat hem nu 2 a 3 keer per week rijden zodat ik wat meer tijd heb voor Pjelk en ik geloof dat dat best lukken zal met die twee!Morgen gaat ze echt beginnen en gaan ze samen weg zonder mij

_________________
Jaah twee eigen pony`s!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mellien op 2001-10-28 18:44 ]</font>

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 20:02

goed nieuws dat het goed gaat met beau en zijn nieuwe tevreden verzorgster! vergeet je beau niet nu je 2 ponys heb? Haha!

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 23:42

Nee echt niet! Beau blijft mijn kleine superpony. Zijn verzorgster rijdt hem 2 a 3 keer per week en ik doe de rest en hij krijgt ook een dagje vrij. Zo blijven we samen wel bezig en dat houdt het leuk.