Tweede paard en een vakantiebaan...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
avalon lover

Berichten: 77
Geregistreerd: 21-07-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-01 20:14

Ik krijg misschien een tweede paard erbij, ik was al rustig op zoek. En het wordt misschien een 2-jarige Poolse Arabische merrie (ik zeg misschien, omdat de merrie nog in Zweden staat), ik heb tot nu toe alleen videos van haar gezien...Ik was namelijk gisteren naar European Training Center ( http://www.europeantrainingcenter ) gegaan (dat is een trainingstal voor Arabieren) en naar een andere fokker. Eerst bij die fokker een hengstveulen bekeken van Ekstern (zegt jullie waarschijnlijk niets, maar ik had lang geleden in the picture foto's geplaatst), heel mooi veulen. Mooi hoofd, staat correct op zijn benen, interessante bloedlijnen om mee te fokken enz. Daarna gelijk doorgegaan naar ETC, en daar alle verkoopspaarden gezien Kwijl , uiteindelijk was ik dus gevallen voor een arabier die niet op stal stond Schijnheilig . Het is dus een bruine merrie met een mooie pedigree, en wordt heel groot (1,60 m). Van haar krijg ik dus nog meer videos te zien en informatie...En dan nog voor mijn nichtje A.L., die heeft haar hart verpand aan een prachtige arabische schimmelmerrie van 4 jaar, die ook te koop stond. Van die merrie krijgen we ook nog info enz. Zijn we allebei blij...
En ik heb een vakantiebaan (voor allen vakanties)aangeboden gekregen bij European Training Center, dus het was echt een superleuke dag. Ik kan niet wachten op Galactika.. Lovers , zo heet dat merrietje (jaja, ik weet het, die naam Frusty ).

Party!! Party!! Party!!

Een heel blije Youko
(mijn nichtje heeft niet uitgelogd, en ik ben te lui om dat nu te doen)

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 20:56

ben niet jalours , ben niet jalours, ben niet jalours Schijnheilig Haha!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-01 00:28

Haha! *big smile*, ben echt blij, helaas heb ik geen foto van Galactika, maar ze staat wel op hun website.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 13:14

zet hem hier neer dan! ik ben ook benieuwd!

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-01 13:32

Dat lukt niet...ik kan de eigenschappen niet opvragen. Wel heb ik een foto (onduidelijke) foto van dat hengstje.
Ik had het al opgezet, maar mijn reactie was verdwenen..
Afbeelding
Het is een jaarling en wordt schimmel.