Gatver, eeuwige haat en nijd binnen vereniging!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 14:37

Klinkt helaas ook weer vreselijk bekend.
Volgens mij kom je dat (bijna) overal tegen in de paardenwereld Scheve mond
Bij ons op de ponyclub kwam ik ook erg veel van dat soort gedrag tegen tussen volwassenen onderling. Ben daar eigenlijk destijds alleen voor de goede lessen die ik kreeg blijven rijden, ben dan ook (wat bestuur betreft) erg blij dat ik daar weg ben. En dat heb ik ze ook verteld! (nooit meer een reacti op gehad overigens).

Zo jammer, dat één iemand zo de hele sfeer kan verpesten...
Maar dit is toch de laatste wedstrijd van het kampioenschap daar? Of heb ik het verkeerd begrepen? Dan toch maar even doorzetten, en gewoon dat kampioenschap winnen Knipoog Ook al is het maar om haar dwars te zitten Haha!

Succes zondag!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:06

Prima schreef:
Soms denk ik bij sommige topics dat het geen zin heeft om het op internet te zetten, omdat je er niets mee wint.


Soms kan het een hele opluchting zijn om even je frustraties te kunnen uiten. En win je er wat mee, doordat je jezelf beter voelt als het van je afgeschreven hebt.
Daarbij, kunnen anderen het een en ander relativeren, mocht je ten onrechte boos zijn. Wat hier volgens mij helemaal niet aan de orde is.

Verder ben ook ik van mening, dat je privé omstandigheden niet op je omgeving af moet reageren, zeker zolang je omgeving er geen weet van heeft en/of er niets mee te maken heeft.
Heb je het er toch te moeilijk mee, denk ik dat je de eer aan jezelf moet houden en je (tijdelijk) terug moet trekken van dit soort dingen.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 10:39

peeky schreef:
Ach ja ik vind de paardenwereld er sowieso eentje van haat en nijd, hier in de buurt wel in ieder geval. Al dat geroddel....gatver, walg ik echt van. Maar ja, gewoon negeren. In jouw geval niet zo makkelijk helaas, maar lekker links laten liggen dat soort personen als het even kan, die zijn de moeite gewoon niet waard.


Hier kan ik het, helaas, alleen maar helemaal mee eens zijn Scheve mond

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 18:30

Lijkt me een heel goed besluit om deze club achter je te laten
Jammer dat dat soort dingen, zo moeten verlopen Scheve mond

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Kimberly520, nine1987, Punz, Salinah, Sanne_com, SentiBot, Texas02, tienus63 en 105 bezoekers