Vandaag gaan liggen met Treasure

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Vandaag gaan liggen met Treasure

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 23:31

Treasure, waar je normaal een bom naast kunt laten ontploffen had een beetje peper in de kont vandaag.

Onze bak is bevroren dus ritje richting buren. Op straat sprong ze weg voor een of ander tractor achtig iets waardoor een busje en een bus moesten uitwijken voor me.

Eenmaal daar trok ze de hackamore kapot Verward (ze wisselt dus had hackamore aan). Een halster geleend en terug naar huis.

Thuis een rubber bit ingedaan en even gestapt en gedraafd om te kijken of ze nog last van haar mond had. Dat was niet het geval dus weer een ritje richting buren.

Met warm stappen veranderde ze spontaan in een skippy bal. Daar door heen geduwd en laten merken dat IK de baas was en het was goed. Heerlijk gereden.

Toen we terug naar huis gingen wilde ze de lucht in dus ik trok aan haar binnenteugel, met extreme stelling kan ze niet omhoog en reed naar voren. Omdat ze niet omhoog kwam gaf ze maar een bok met als gevolg dat ze over de bevroren grond uitgleed en smak daar lagen we.

Gelukkig hebben we allebei er niks aan over gehouden (behalve wat blauwe plekken op mijn been). Ochja. Ze is pas 3 en dit is de eerste keer dat het wat minder ging sinds ik haar rij. Kan gebeuren.


Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-03 23:25

Pff.. ik hoop niet al die pech van jou over te nemen.

Maar eigenlijk voelde ik het daarna pas, op dat moment was het meer van "uilskuiken wat ga je dan nou weer doen? Verward en heeft ze niks?"

Ze is echt zó lomp. Behalve overal tegen oplopen ook nog vallen

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 11:51

Ze is al weer over haar winter uitbarsting heen Haha! Mijn blauwe plekken zijn donker geworden met wat geel achtig iets. Succes vrijdag! En dankjewel Lachen Ik moest een knuffel terug geven Knipoog


Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-03 23:09

Flower schreef:
Hopen dat het volgende keer weer wat beter gaat!


Ik heb haar daarna nog 2x gereden en het ging echt super, ze was weer de "oude" zo mak als een lammetje en bom-proof Haha!

Ochja hoort erbij he, ze is nog jong en ze gaat niet echt zeiken ofzo, even uitleven een keertje is nog niet zo'n ramp. Dat ze dan gaat liggen meteen tjsaah... wat moet ik daar nou van zeggen.. Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: gillian, Hanjan en 32 bezoekers