En daar lig je dan.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

En daar lig je dan.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 21:20

Hallo iedereen,

Had gisteren weer les op de manege en ik moest even me paard een beetje aanpakken aangezien hij heel sloom is. En de eerste 3 kwartier ging het allemaal goed. Maar in de hoek bij M lag achter de bakrand een paardenvoetbal. Bij iedere passering van M zat een ander paard al heel de tijd te kijken en mijn paard ging dus ook schrikkerig doen dus ik stelde hem al naar binnen. Nou en op een gegeven moment waren we al voorbij die hoek en vanuit het niets geeft hij ineens zo'n hoge gemene bok dat ik er af vloog gewoon en een beetje raar terecht kwam. Ben met me hoofd langs de muur geschampt( me cap is namelijk een beetje kapot), en ben toen heel hard op me rug gevallen. Nadat ik weer een beetje bijgekomen was met veel pijn weer op me paard gaan zitten en toen weer ff goed voorwaarts gereden maar kreeg toen ineens kramp in me been en had me beugel even uitgedaan en was even stil gaan staan. Toen wilde ik weer verder maar toen kreeg ik me voet niet eens meer in de beugel
En toen moest ik er dus wel af. Gevolg: heb nu een hle stijve nek, een hele pijnlijke kont en heel erge last van mijn rug ( SI-gewrichten) en er zit bij me heup en lies ook iets niet echt goed.

Maar ja dat hoort bij het paardrijden he. Ik snap alleen niet dat dat paard zo sloom is en dat ie vanuit het niets ineens zo actief kan zijn maar ja. Verward
Volgende keer gewoon weer erop en weer rijden.

Groetjes Angelique

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 22:05

zooo dat kwam hard aan.
Als ik jou was zou ik een lekker warm bad nemen en als je er last van blijft houden toch maar ff langs de huisarts

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 23:09

Heel veel beterschap!!
Hopelijk gaat het morgen beter met je!

Hildesworld
Berichten: 11
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Stiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 12:27

Beterschap. Neem een lekker bad en vraag aan vriend/vriendin/wie dan ook een lekkere massage. Dat helpt vaak ook wel en anders is het gewoon genieten;-)

Imre

Berichten: 14200
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 12:34

Zo'n val heb ik eind augustus ook gemaakt! Ik had mn SI gewrichten gekneusd, maar op de foto's was er verder niet veel te zien. Ik ben wel erg stijf gebleven sinds dien en kan me op het paard moeilijk ontspannen in mn onderrug. Vooral doorzitten en galopperen ziijn lastig. Sinds afgelopen vrijdag ga ik naar een manueel therapeut om mn rug weel los te krijgen. Had ik eigenlijk veel eerder moeten doen!

Beterschap en wacht niet te lang met naar de huisarts gaan als je klachten blijft houden. Ik was ook te eigenwijs en heb er nu nog last van Bloos

sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 16:23

Hallo,

Ik ga voor de zekerheid morgen toch maar even langs de huisarts want het doet wel erg zeer. Kan niet bukken en kan me linkerbeen niet hoger als 10 cm van de grond krijgen dus ook leuk met traplopen. Maar ik laat wel even weten wat de dokter ervan gezegd heeft.

Groetjes Angelique

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:25

Hm... vooral je laatste message klinkt vervelend zeg Boos! hoop dat het niets ernstigs is!

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:27

Veel succes en beterschap !
Hoop dat het niets ergs is ..

witchie
Berichten: 3
Geregistreerd: 08-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:28

Heel veel beterschap, succes bij de dokter. Laat voor de zekerheid even een foto maken..

sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 22:43

Hallo,

Ik laat ook zeker even een foto maken want echt lekker zit het niet. Jullie horen het morgen allemaal wel.

letziforevr

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 00:09

mmm....als dat maar snel weer over is!!
sterkte..enne wel lachen op de foto hoor!!!

sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 09:20

Hallo mensen,

Ik ben vanmorgen naar de dokter geweest en het resultaat van mijn val is: Een gekneusde heup en een gekneusde onderrug. Bloos! Niet erg fijn dus mag nou weer even niet paardrijden tot het weer over is. Verdrietig Heb van de huisarts wat onstekingsremmers meegehad omdat het wat dikker was bij me heup. maar ja even rustig aan doen en dan gaan we gewoon weer door met paardrijden.

Groetjes Angelique

sjaslique

Berichten: 2093
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 18:07

Hallo,

Heb ik van de huisarts ontstekingsremmende pijnstillers gehad wat denk je neem je er een in en een half uur later lijkt het wel of je in coma ligt zo moe dat je er van wordt. Zat gister te leren en me ogen zakten gewoon dicht. Lang leve de pijnstillers. maar niet heus. Durfde ze in eerste instantie al niet eens in te nemen zoveel bijwerkingen dat het heeft. maar ja we gaan maar gewoon door maar ja heb vannacht wel heerlijk geslapen.

ducky

Berichten: 82
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: drente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 21:20

nou gelukkig gaat eht nu beter met je, beterschap he en de volgende keer beter verdacht zijn he hahahaha , goed opletten van voor je het weet lig je er naast te kijken hahaha.xxjes mij kath

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 21:23

veel beterschap voor je! (en hopen dat je snel weer kan paardrdijden Haha!)