Weer bij Omar geweest.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Weer bij Omar geweest.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 13:10

Zaterdag was ik bij mijn ouders en daar heb ik een mooi bezoekje Omar aan vastgeknoopt.
Ik baal wel dat ik 'm niet meer rij.
Dat grietje wat 'm toen in een maand helemaal vastgereden had rijd 'm gelukkig niet meer. Nu wordt hij af en toe gereden door een gozertje van een jaar of 13/14 (het schimmel stond op zijn zadel, dat zegt wel hoe vaak hij rijd Scheve mond ). Maar er zat geen spier meer op Huilen
Ik zou 'm even rijden maar omdat hij een hoefzweer had ging dat niet.
Ik heb wel afgesproken dat ik tussen kerst en oud en nieuw hem weer een paar keer rij (als de bak het toelaat).

Zijn manen waren ook weer 3 x zo lang en zijn vacht ook (staat 24 u pd buiten).
Omar herkende me meteen weer Lovers

Ze hadden een hele coole Jack Russel sinds kort Lovers

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 13:14

Wat veranderen ze dan snel weer he...Zonde.
Kan me goed voorstellen dat je er een beetje met weemoed naar hebt staan kijken. Lief dat hij je meteen herkende, maar hey, jij was toch ook z'n baasje? Zo heeft hij dat vast gevoeld
En nu hij zo weinig doet, willen ze hem nog steeds niet over een tijdje aan jou verkopen? Scheve mond

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 13:17

Ze willen hem (als de enige) niet kwijt en hij vraagt teveel geld voor zijn paarden. Tenzij hij een bui heeft dat hij de pest erin heeft om ze te voeren dan kan je ze bij wijze van spreken voor elk bod krijgen.
Kijk Omar heb ik zelf ingereden en hij heeft OCD maar ik kan er geld voor een gezonde 8 jarige die M loopt voor neerklappen en dat doe ik echt niet. (ze zijn niet duur, totdat blijkt dat je interesse hebt.....)

Daarbij komt dat ik niet de tijd + geld heb voor een fulltime eigen paard.