Verslag huis en Ambertje..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Verslag huis en Ambertje..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 19:07

Zo eindelijk weer eens een verslagje van deze kant(voor de geintresseerde).
Ons Huisje is natuurlijik nog niet helemaal af maar we zijn al een heel eind.
We hebben besloten om na de feest dagen de rest van het verfwerk(het niet zo zichtbare dus binnenkant wc/douce ed)af te maken en ons nu even wat rust te geven.De hond die mee zou gaan is weer terug bij mijn ouders omdat het niet ging(snik snik)En wat mis ik haar,maar goed heb alles geprobeerd maar het mocht niet baten.
Geen hond meer voor ons dus,ja het weekend logeetje(hondje wat dus bij ma thuis zit).Waarschijnlijk komt er wel een ander huisdiertje maar daar zijn we nog niet overuit.

Nu onderdeel amber.Met haar gaat alles goed.Volgens mij is ze zelfs weer wat aan het groeien in hoogte en breedte.Ze is geschoren en volgens mij heeft dat wel invloed op haar frisheid.Zo geeft ze dus vaak een cross-show met mijn verzorgstertje weg.Wel leuk om naar te kijken maar ja das ook de bedoeling niet.
Heb mezelf overtroffen en ben helemaal alleen met haar een stukje het park in geweest.Wat dus nog niet gedaan was ja oke lopend ernaast maar nog nooit iemand op haar langs een drukke weg en in dat park.Voelde me aardig stoer al zeg ik het zelf.Voor de rest is het nog echt de Amber met al haar streken en gekkigheid.
Zo dit was het wel weer even voor vandaag.Internet hebben we nu weer dus meer verslagen zullen er vast wel weer komen.

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:27

Fijn dat het zo goed gaat!

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 19:32

Heee! Leuk dat het goed gaat zeg! Je bent dus ook nog wel blij met je verzorgster(tje Knipoog ) ?

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-03 19:43

Estragon schreef:
Heee! Leuk dat het goed gaat zeg! Je bent dus ook nog wel blij met je verzorgster(tje Knipoog ) ?

Ja ik ben wel blij met mijn verzorgstertje.Had in het begin van "wat moet dat gaan wordenäangezien ze nog niet een boven Am uitkomt maar het gaat wel goed.Oke met rijden wordt ze wel in de maling genomen maar dat is typisch ambi.

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 20:10

Haha... Zolang ze jou maar niet in de maling neemt!

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 17:26

Laten we hopen van niet dat ze dat doet.In iedergeval nog niks van gemerkt.

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 17:32

fijn dat t goedgaat Lachen