Nieuwtjes!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Nieuwtjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 17:33

Hallo Lachen ,

Ik heb morgen mijn eerste priveles op Gracy! Haha! AAAArrrghhh Tong uitsteken Ik ben echt heel erg zenuwachtig, als het maar goed gaat hihi! We zijn de laatste tijd goed bezig en alles gaat erg goed, maar nou zal je net zien dat ze morgen lekker dwars is of dat ik me dag niet heb!! Schijnheilig

Mijn zieke ratje Eeyore is eindelijk na 3weken antibiotica en allerlei andere medicijnen nu aan het opknappen! Ik zag het al erg somber in maar gelukkig, het gaat de goede kant op. Ze had een hersenvliesontsteking en daardoor had ze geen controlle meer over wat ze deed! Nu krijgt ze steeds meer controle terug! OK dan! Echt super! Haha! Ze is nog jong, dus ik wou haar nog lang niet missen!!!! *LOL*

Vandaag ben ik met mijn hond naar Scheveningen geweest, allemaal mensen die lekker aan het paardrijden waren, hmmm ik wil ook! Knipoog wie weet kan ik ook eens met Gracy naar het strand!!! Haha! Alhoewel ik zo'n vermoeden heb dat ze de zee heel erg eng vind! Bloos

Tja verder niets meer te melden hihi! hoe gaat het met jullie allemaal!?
XXies Megan Lachen

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016



Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 18:01

Haha, gelukkig! Ik ben echt benieuwt hoe het gaat morgen... Ik hoop ook dat eeyore vooruit blijft gaan!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-03 22:20

Dankje wel!!! Jeetje zeg wat een reacties! Haha, maar niet heus!

Haley - 19 mei 2013

Esmée - 29 juli 2016


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, GrapeshotBot, Lalladidoo, laura22 en 40 bezoekers