Wat ik nou zo raar vind

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-01 10:35

reageer hier niet op aub

Dit is allang besproken

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: fsoudan op 2001-10-28 17:06 ]</font>

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 10:54

Tja, beetje vaag...

Maar: paarden mishandelen elkaar echt niet hoor... Mishandeling gebeurt alleen door mensen, het wreedste diersoort ter wereld.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-01 11:08

-10-27 18:20 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: fsoudan op 2001-10-27 19:02 ]</font>

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 11:35

Wat zielig zeg.
Maar ik zou wel veel geduld met je veulen hebben. Ze moet nog veel leren, en als jij alle geduld met haar hebt en haar veel liefde geeft, knapt ze zeker weten op!
Ik zou niet te veel aandacht aan die vrouw geven, laat haar t lekker uitzoeken. Jij hebt nu lekker een lief veulen waar je nog veel plezier van zult hebben, ja toch? Lachen

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 17:55

die plekjes op haar oren van het keuwen van die hengst?????? man droom lekker verder fsoudan. ze heeft slechts 1 uurtje daar gestaan. daarna is ze bij die shetlander in de stal gegaan wat ook niet ging. die schimmel heeft ze niet hier opgelopen. zal wel bij jullie stal zijn want mijn paaden hebben het niet. sorry maar ik vind dat je zoiets dus echt niet op bokt zet. zoals vele wel weten handelen wij ook in pony's en dus is er nu weer een stal leeg. dat veulen waar ik info over wilde is als matje voor onze nieuwe shetlander femke. die staat nu in een mooie uitloop met stal. daar kan makkelijk een veulen bij. maar nogmaals vecht zoiets niet hier uit?? vrij kinderachtig van je!!!!!!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-01 18:28

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: fsoudan op 2001-10-27 19:03 ]</font>

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 19:59

Ik weet niet wat dit moet voorstellen maar ik zie nergens een berichtje, aleen maar dit bericht is bewerkt door pfoudan nogiets! heel eri

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 20:01

heel verstandig van je fsoudan, dat je die berichtjes hebt weggehaald! Boos!

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 15:26

jongens ga mekaar nou niet lopen afzeiken hier.

moet dat nou weer. femke heeft die berichtjes allang weggehaald en nou ga jij nog door kimmieboy. niet echt leuk.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 17:50

Dit is allang besproken,mn veulen is ziek,ik kwaad en mischien kan lonneke hier helemaal niets aan doen.Waar de oorzaak ligt komen we toch niet achter.Kimmyboy is vanaf dag een erbij geweest en heeft ze vanaf dag een verzorgt,dus die weet hoe het zit.Het kan ook zijn dat de baccillen van de ziekte bij mij op stal rondhangen,bij ons op stalzijn alle paarden geent mischien dat die daarom niet ziek zijn. Wat ik al zei er achter komen doe je niet.
Nonnie bemoei er WEER eens niet mee met het is niet verstandig,ik hoor jou nog wel een keer als dit jou overkomt.En dan hoef je niet te beginnen van ik heb een zielig paard,het beestje moest gezond zijn en is het dus niet.En als het nou zo irritant is dat het is bewerkt reageer dan liever ook niet.

_________________
Guus en April are the best!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: fsoudan op 2001-10-28 17:11 ]</font>

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 18:10

ik ga hier dus verde niet over in discussie omdat ik weet dat ik mijn paardje gezond verkocht heb, dus ik voel me niet echt aangesproken. tja dat jullie er zo over denken is niet mijn probleem. en als ze je zo slecht bevalt koop ik haar gewoon terug. je krijgt direct je geld terug. als ze zo ziek is als je zegt, dus zeg t maar. ik wil niet dat er zo gesproken word want om iemand zo te noemen die zo veel om dieren geeft als ik, dan weet je echt niet wat je zegt. en laat ik kimmyboy maar beter niet tegen komen. want dit vind ik dus echt heel erg. Boos!

de meeste bokkers weten gelukkig hoe ik WEL in elkaar steek. als er en paardje ziek is komt er direct een veearts bij. gelukkig weet ik wel beter. maar nogmaals als ze ziek zou zijn als ze bij mij vandaan kwam krijg je je geld terug en ik mijn veulen!!!! en anders dus niet zeuren.

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 18:31

kan dit niet via PB uitgevochten worden? beetje sneu dat dit open en bloot op bokt moet

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 18:34

Vriendjespolitiek Boos! Frusty ik mag nie over een andere bokker banketstaaflen,en zij wel...Hoezo vriendjespolitiek hiero Frusty Boos! Lips are sealed

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-01 18:40

Hoe bedoel je Sunnylover ?? Heb jij nare ervaringen met Bokkers die voor bokt werken ?? Of met iemand die deze site bezoekt.Ik vind dat dat helemaal achterwege moet blijven en dat dat juist naar voren moet komen.Terecht of niet.Dat meisje wat zo liegt moest toch ook in het daglicht komen mochten we ook onze zegje over doen.Als ik iets doe wat jullie niet bevalt mag je ook reageren ,en vind ik het terecht dan zeg ik niets ook.

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 18:50

mhhh met ene SjaakSjaak...maar toen ik daar wat over schreef (en ik opende niet een hele topic over hem of haar) werdt het meteen verwijderd. Frusty Scheve mond\ door BartVB hoogstpersoonlijk Scheve mond\

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 19:09

als iemand goed is voor haar beestjes is het lon wel.
Zeker het verhaal van bokkers lucky gemist?
Heel laag dat je iemand die je niet kent maar gelijk beoordeeld als niet goed voor paarden.
Dat april niet met de welsh en shetlander kon, dat hoeft helemaal niet aan april gelegen te hebben, dat kan net zo goed aan amber of tor gelegen hebben, en dat het vandaar met andere wel goed gaat.
Anyway, het aanbod staat het veulen terug te brengen. En dat vind ik heel erg redelijk van lonneke, zeker omdat het niet eens zeker is dat het beestje bij verkoop al ziek was.
Take it or leave it zou ik zeggen....

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 19:40

jongens kunnen we nou ophouden?? fsoudan heeft d'r berichtjes al weggehaald, waarom dan altijd doorgaan??? dat snap ik nu niet. en dan verder alleen maar zeuren dat er zoveel ruzie is op bokt. iedereen moet iedereen in zijn waarde laten en ook geen andere dingen erbij halen (sunnylover) dat iets heel anders dan waar dit topic over gaat.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 20:32

Heb begrepen dat fsoudan en Lonneke dit verder prive afhandelen/afgehandeld hebben.

'nuff said.