morgen naar het strand?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-01 17:12

Morgen wil ik met mijn vriendin en haar pony en Maggy natuurlijk naar het strand. Alleen de pony's kennen elkaar nog niet. Kunnen ze dan wel meteen naast elkaar in de trailer? En hoe zal het weer morgen zijn?
Zal ik het doen?

ikke

Berichten: 37543
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 17:31

Gewoon doen. De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest. Zie nou eens niet overal spookbeelden. En mocht je twijfelen, sluit ze een half uur samen in een box op. Paarden maken bijna altijd vriendjes met het paard waarmee ze samen worden gezet, al is het maar uit lijfsbehoud. Samenwerking vergroot immers de overlevingskansen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 17:36

Gewoon doen, anders weet je toch niet hoe het gaat? Je mag je anders ook wel bij ons aansluiten morgen, onze paarden zijn heel braaf. Wij gaan morgen naar Langevelderslag.
Ik rij altijd eerst door het bos los, dan het duin over, en dan lekker het strand op. Later lekker door het bos weer uitstappen naar de trailer toe!

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-01 18:16

Sonja, dat doe ik graag een keertje, maar de eerste keer met Maggy naar 'buiten'/strand met de trailer doe ik liever in alle rust... Dus niet met teveel, ik ben een beetje een neuroot en wil gewoon Maggy goed in de gaten houden.
Ik wil naar Meijendel... das ook leuk toch? Kun je daar bij dat pannekoekenhuis je paardje nog even stallen? Of is dat niet meer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 18:20

Meijendel dat ken ik niet.... Klinkt heeeeeel aardig, met dat pannenkoekenhuis! Laat me graag een keertje rondleiden daar als je er vaker geweest bent!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 20:07

gewoon doen.
De meeste paarden vinden gedeelt leed half leed en sluiten dus snel vriendschap met het paard dat naast hun in de trailer staat.
en heel veel plezier op het strand!!