voor het eerst op shadow! foto's bij ITP

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

voor het eerst op shadow! foto's bij ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-03 13:49

heb vandaag voor het eerst op shadow gereden. en het ging perfect! hij heeft zo ongeveer 3 maanden stil gestaan (daarvoor ongeveer 2.5 jaar lang bereden en betuigd), was deze week al begonnen met longeren en vandaag dus erop.
we hadden wel verwacht dat hij een paar rare sprongen zou maken, maar hij deed helemaal niets. voor de tijd eventjes gelongeerd maar hij was helemaal niet fris.
toen erop! ingrid hield hem vast en ik klom erop. hij keek niet op of om Haha! even rondgestapt aan een los teugeltje, het was voor ons allebei even wennen. maar hij zit trouwens heerlijk! daarna even gedraaft, hij was wat slecht voor het been, dus even een zweepje erbij om iets bij te tikken af en toe.
ingrid rende naar de stal om het fototoestel te gaan halen en ik hield even halt. begon wat te spelen met mijn hand en hij boog keurig af. toen in stap hem nageefelijk proberen te krijgen, dat ging ook perfect! alsof hij gisteren nog bereden was. in draf bleef hij ook mooi rond, met af en toe een tegenstribbeling.
nog even op beide handen een galopje gemaakt en toen lekker uitgestapt. ik ben helemaal trots op mijn bolletje wol (wat hij morgen niet meer is Haha! )
er zijn in stand 2 foto's gemaakt, die zet ik even bij ITP. van het scheren morgen komen waarschijnlijk ook wel foto's en dan volgende week wel rijfoto's.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 13:51

fijn dat hij zo onwijs braaf is zeg! ik ben heel benieuwd naar de foto's ga zo gelijk even kijken

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-03 13:57


hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 21:16

wat leuk dat het zo goed gaat lissy!
ben erg benieuwd naar het vriendje van happines dus ga zao even kijken bij ITP