lekker bezig geweest met Shadow

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

lekker bezig geweest met Shadow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-03 20:21

ik ben nu al een weekje bezig met Shadow te longeren. vandaag had ik er voor het eerst een pessoa aan. in het begin lekker los en even later iets strakker. hij ging er in het begin nog behoorlijk tegenin. het is natuurlijk ook wel wat als je je spieren weer moet gebruiken na 3 maanden op de wei hobbelen Haha! toen ging hij zichzelf behoolrijk opfokken... ik heb zeker 10 minuten rustig maar en prrrrrr zitten zeggen. op een gegeven moment werd hij rustiger en heb ik hem echt even lekker laten werken. mooi ontspannen en over de rug heen. na 5 minuutjes de pessoa 1 stand hoger gezet (had hem eerst tussen de benen en nu dus aan de zijkant van de longeersingel) en na 5 minuutjes hem lekker laten uitstappen.
hij was zeiknat omdat hij zich zo opgefokt had. na het uitstappen even drooggewreven op zijn hals en lekker de zweetdeken over. daarna weer even netjes gemaakt... ben zeker een halfuur met zijn staart gezig geweest Pling
morgen ga ik er voor het eerst op... eens kijken of ik dan een paar foto's van de haarbal kan maken. en zondag gaat zijn vachtje eraf, daar maak ik zeker een paar foto's van. ben benieuwd welke kleur eronder vandaan komt.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 11:39

leuk om zo bezig te zijn! denk je dat hij ook mee gaat naar de clinic de 20ste?

Liselot

Berichten: 32190
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-03 13:44

ik weet nog niet of ik hem meeneem of dat ik happy meeneem. maar als hij goed genoeg in conditie is dat hij een uur volhoud gaat hij mee. dan kun je hem dus bewonderen Knipoog Haha!