Rust zacht lieve Brenda

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Rust zacht lieve Brenda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 10:11

Sinds 2 weken was mijn oude pony merrie Brenda niet meer haar zelf.
Ze lag veel in de wei, zonderde zich veel af en haar buik zette op.

Gisterochtend heb ik voor de tweede keer haar overeind moeten helpen want dat kon ze zelf niet meer.
Toen ik na 4 uur terug kwam (na mijn werk) bleek ze nog op de zelfde plek te staan, ze kon niet meer lopen.

Ik heb haar snel een emmer water en wat hooi gebracht en de veearts gebeld.

Die was er vrij snel en we kwamen al snel tot de conclusie dat onze Brenda (31 jaar oud) op was, zeer waarschijnlijk had ze last van haar hart door haar opgezette buik en op pijnstillers zou ze nog wel iets langer kunnen leven maar dat was alleen maar uitstel.

Het ging allemaal zo snel, maar ik besloot toch haar in te laten slapen.
En zo gebeurde, met haar hoofd in mijn armen kreeg ze haar spuitje.

Ze zaktte keurig door haar knieen en na wat korte spierschokken was ze overleden.

Brenda was mijn ponytje vanaf mijn 7e jaar, ze heeft mij maar ook vele andere leren rijden, nog nooit iemand met opzet er af gegooid en nog nooit naar gedaan.

We hebben samen veel mee gemaakt,

Bedankt lieve Brenda voor alle fijne jaren, we zullen je missen.

Lovers



Afbeelding
Laatst bijgewerkt door naiade op 06-12-03 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Helaas mijn 3 jaarlingen te koop, ben je op zoek naar leuke E pony wellicht heb ik een leuke voor je.


naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-03 19:04

bedankt voor jullie lieve reacties, daarmee verzacht het een hele hoop.
en zeker ook omdat ik weet dat het nu geen leidingsweg hoeft te worden en dat het het beste is zo.

morgen word ze weggehaald, haar vriendjes hebben nu genoeg tijd gehad om afscheid te nemen, wel raar want dat deden ze ook.
allemaal op een andere manier.

onze ruin boender heeft een hele poos haar been staan likken en jaagde iedereen weg, daarna was hij van slag en rende een paar rondjes de wei door, opeens in de sloot... maar goed verder geen nare gevolgen.

haar beste vriendje dinky is stil en wil niet bij haar in de buurt, denk dat hij haar het meeste mist.

ik mis je lieve oma Bren

Helaas mijn 3 jaarlingen te koop, ben je op zoek naar leuke E pony wellicht heb ik een leuke voor je.

naiade

Berichten: 5826
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: purmer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-03 19:52

AMSAMSAMS schreef:
He vrouw, ik moest ook slikken toen je me belde hoor! Heel raar idee dat ze er niet meer is en dat Opa nu alleen verder moet... Maar ik vind wel dat je er goed aan hebt gedaan.

Nu heb je haar iig een lijdensweg bespaard en is ze iig waardig gestorven! Zal haar missen die Brenda...

xx


Ja idd nu moet opa alleen verder.
ff voor de duidelijkheid, opa is onze oudste bewoner, Dinky Toy, 37 jaar jong Tong uitsteken

Idd zullen we haar missen, maar na al jullie lieve reacties weet ik zeker, ook al wist ik dat wel, dat ik een goede beslissing genomen heb.

Namens de hele stal, onwijs bedankt! OK dan!

Helaas mijn 3 jaarlingen te koop, ben je op zoek naar leuke E pony wellicht heb ik een leuke voor je.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, Babootje, GrapeshotBot en 128 bezoekers