Een mooi moment met Kore

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Een mooi moment met Kore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 12:42

Gisteren kwam ik aan op stal. Ik was (en ben) eigenlijk ziek, en mn auto is ook nog eens kapot, maar ik moest en zou Koor ff gedag zeggen.
Auto van mn moeder geleent, mezelf goed warm ingepakt, en op naar stal.
Toen ik er aankwam, dacht ik heel even dat ze niet in haar stal stond! En nee, ze stond er ook niet, ze lag!! Sinds al die tijd dat ik Kore ken (nu drien en half jaar ongeveer) had ik haar nog nooit zien liggen, anders als met rollen. Ik was dus heel erg verbaasd en verrast, en Kore ook. Ze had me duidelijk niet verwacht, en moest erg met haar oogjes tegen het licht knipperen wat ik aan had gedaan. Kore is uit zichzelf redelijk territoriaal aangelegd, wat inhoudt dat ze ooit erg lelijk kan doen als je voor haar stal staat, en op sommige momenten ook als je er in komt en het haar dan niet zint. Nu dus ook. Al liggend oren in haar nek, wat zwiepen met haar hoofd. Heb rustig tegen haar gepraat, en beetje bij beetje ontspande ze zich. Toen bedacht ik ineens dat ik haar met suikerklontjes wel braaf zou krijgen, dat werkt meestal magisch met haar! Dus ik gewapend met suikerklontjes haar stal weer in, en rustig naast haar gaan zitten, en haar een klontje gegeven. En toen was het goed! Mevrouw wilde meteen gekriebeld en vertroeteld worden, wat ook gebeurde uiteraard. Ze was echt zo braaf toen!!!!! Mijn handen werden afgelikt, mijn gezicht besnuffeld... op een gegeven moment ging ze helemaal met haar hoofd op mijn schoot liggen met haar ogen dicht, halfzacht kreunend... *smelt* dat was echt heel apart voor haar doen, als "echte merrie" zijnde...

Al met al een mooi moment!



Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 15:36

Ik heb de fotootjes in mijn hoofd! Cheese!

Vind het alleen zo jammer dat ik niet meer op het liedje kan komen wat toen speelde. Het was bijna romantisch!! Lovers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 151 bezoekers