vandaag voor het laast gereden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-01 21:47

vreselijk als ik er aan denk het is echt de laatste keer dat ik haar in dr box zag staan de laatste keer dat ik op haar ree...bla bla ...

ja het is nu echt helemaal geregeld gister belde die mensen op het meisje is echt heel erg leuk en rijd leuk en is hardstikke lief voor de paarden!!
maar oke dat meisje had dus een pony en die zou verkocht worden.
er was een man die er interesse in toonde en het beest wilde kopen maar hij vond de prijs te duur en wilde hem dus net een paar uur later rijd er een auto+trailer het terein op en die man zegt oke ik koop hem voor die prijs maar neem ik hem nu mee het meisje kon geen afscheid nemen echt vreselijk voor haar Verdrietig
en zat huilend op de bank dr vader miran opgebeltja we doen het bla bla bla..

dus vandaag voor het laatste gereden zat er echt zo op vor het laatste dat ik op haar zit nog even een galopje Lovers
en toen het tijd was dacht ik echt zo oh oliebol ik wil dr helemaal niet af ahh lief paardje Lovers
ja wat zal ik haar toch vreselijk gaan missen!! Scheve mond\ Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 21:51

He das wel poedersuiker, stinkmodder enz....
Maar een ding scheelt, je weet dat ze nu ook weer een lief baasje krijgt, en misschien kan je haar nog weleens opzoeken?

Sterkte & groetjes

Melissa

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-01 22:03

dank je wel melissa,

ik ga haar een keertje opzoeken tenminste miran ging het vragen aan de ouders enz..de kopers dus!
en ja fiek krijgt daar een box 5 bij 5 ja je hoort het goed 5 bij 5!! ongelovelijk groot leek wel een loop stal (werd mij verteld)
een dikke laag stro dus ze kan heerlijk liggen de hele dag op de wei in de wei is een bak gemaaktzonder hekjes er om heen die is gedraineerd enz dus die staat altijd wel droog weet je hoe goed ze het daar krijgt heerlijk voor de lol en plezier buiten rijden en af en toe in de bak lekker in de wei in deze tijd mogen ze ook nog die mensen geven er niet om of ze de wei verrot trappen..
en de wei is supergroot er stonden eerst 2pony's en een shet toen moesten er ook nog een paar schapen bij anders groeide het gras te hoog kun je nagaan dat paardje die krijgt het daar echt hardstikke goed maar toch ik zal haa ongelovelijk missen Huilen

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:08

bokt zal je troosten meid het is ook verschrikkelijk moeilijk voor je.
waterg voor dat meisje dat ze geen afscheid van haar pony kon nemen
dat zou ik dus niet kunnen
knap dat ze het toch gedaan hebben zeg! (die andere pony meteen verkocht)
en fiek krijgt het idd goed Kwijl

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:09

He, meid, wat stinkmodder voor je!! Heel veel sterkte komende tijd...

Liefs Joleen

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-01 22:29

dank je heb echt wel steun aan jullie!
dank je wel..
het is zeker een moeilijke tijd er veranderd gewoon wat in je leven en dat is vreemd en niet leuk Huilen

siouxsie

Berichten: 575
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:32

aah wat vervelend
sterkte ermee gr. siouxsie

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:57

Hai Marfiek!
Hele troost hè? Dat je weet dat ze het goed gaat krijgen daar??? Maar ja, het is zo moeilijk om afscheid te nemen... je wist dat het de laatste keer was en dat het nooit meer heetzelfde zal zijn, erg moeilijk. Ben nu effe blij dat ik niet in jouw schoenen sta en afscheid moest nemen van een geliefd paardje waar je je zo voor ingezet hebt. Verdrietig Is heel rot. Als je wat van je af wilt schrijven....pb of msn maar met me hoor.... Knipoog
liefs Iloon

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 23:08

ik weet ook.. veranderingen zijn K U T
en dat vind ik echt
vooral met paarden..
paarden gaan weg, paarden gaan, stallen worden veranderd. en ik hecht me er zo aan!

en dit rijmpt nog ook

jij zei: en ik weet dat het de laatste keer is

erg he?? dan heb ik het gevoel dat ik daar voor eeuwig wil blijven!

_________________
<font color=red>expensive<font color=blue> ik hou van jouw, en weet je wie
nog meer? helen! en jouw verlaten deed haar
zeer!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Yentl op 2001-10-26 23:09 ]</font>

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-01 12:00

dank je allemaal jullie zijn echt een hele steun voor me!!
ik ben zo gek op fiek en zal haar ook echt vreselijk gaan missen..dat doe ik nu al Verdrietig ik moet er verder maar niet te veel bij nadenken anders word het te moeilijk