Hebben jullie dat ook als eens gehad?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Hebben jullie dat ook als eens gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-03 19:37

Ik was vandaag in de ruitershop en ik moest/mocht wat uitzoeken voor sinterklaas. Want we doen suprise onderling met me moeder stiefvader en ik. Normaal ga je zelf natuurlijk niet mee maar ik wou natuurlijk wat voor bij de paarden en me moeder wist de maten enzo niet dus moest ik wel mee. En had ik een martigaal/borsttuig geval uitgezocht maar die hadden ze niet meer in maat cob, dus die moest besteld worden.
Maarja doet er verder niet toe. En moest/mocht ik dus wat anders uitzoeken. En ik loop zo door die winkel en ik wist gewoon niet wat ik nog nodig had. Haha! Hebben jullie dat ook wel eens?
Normaal weet ik echt wel wat ik nog nodig heb maar ik wist het echt niet meer hahahha Haha!
Bloos

Nimmy

Berichten: 3944
Geregistreerd: 01-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 19:46

neej nooit, normaal kan ik niet kiezen tussen alles wat ze hebben, en heb ik maar zoveel geld, en eigelijk veel meer wat ik wel kan gebruiken. vooral onnozele dingen die je 1 keer gebruikt en dan nooit meer.

xjessiex

Berichten: 715
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: wkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 19:49

Haha ik ken het gevoel .. Haha!
Er is ook zo veel om te kiezen Verward

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 20:24

ja dat heb ik ook wel eens Haha!
ik was vandaag een verlanglijstje aan het maken voor sinterklaas en ik wou dus wat voor hnata... maar ik wist opeens niet meer wat ze nodig had Scheve mond

erg handig is het niet Tong uitsteken
maar heb je nog wat uitgezocht??????

Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 20:26

Ik heb het ook wel eens, kijk, ik kan nog wel een halster kopen of een sjabrak, maar dan kan je bezig blijven!!!
Ik wil nog wel een karretje en tuig Tong uitsteken

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 20:31

Ik heb geen eigen paard, maar algemener: ik heb altijd een heleboel dingen nodig, maar als ik een verlanglijstje moet maken voor het een of ander heb ik opeens alles geloof ik Lachen

Liekje1981

Berichten: 2281
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 11:07

Heb hetzelfde.

Op een gegeven moment heb ik zoveel spullen voor mijn paardje.
Dat ik misschien nog wel drie paarden kan kopen Haha!

Maar heb je niets nodig zoiets als WEDSTRIJDKLEDING.

Dat heb ik gekregen sinds kort *LOL*

passie

Berichten: 2323
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-03 18:41

Noureyev schreef:
Heb hetzelfde.

Op een gegeven moment heb ik zoveel spullen voor mijn paardje.
Dat ik misschien nog wel drie paarden kan kopen Haha!

Maar heb je niets nodig zoiets als WEDSTRIJDKLEDING.

Dat heb ik gekregen sinds kort *LOL*

hahaha leuk dat je dat zegt. Ik had een mooi wit shabrakje gekocht. Nou ja IK Knipoog Want ik heb wel een dekje van de ponyclub maar die is niet fijn Haha!

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 18:50

Ik ben echt een ontzettend verwende trut, want eigenlijk heb ik gewoon alles wat ik wil hebben... Bloos
Ik vraag meestal iets van boeken of CDs voor Sinterklaas en Kerst en mijn verjaardag, omdat er daarvan altijd nog wel zijn die ik wil hebben. Maar voor Santa heb ik gewoon heel weinig nog nodig; ik heb haar nu 8 jaar, en in die tijd heb ik natuurlijk aardig wat bij elkaar gespaard aan borstels, halsters en dekjes. Het enige waar ik eigenlijk regelmatig uitgaven aan heb zijn dingen als voer, bekappen, veearts en vitamine-supplementen enzo. Maar die vraag ik ook niet voor de kerst, natuurlijk.

Er zijn nog wel dingen die ik wil hebben, maar dat zijn dan dingen als een eigen auto, of een vakantie ofzo. En die vraag je niet voor sinterklaas. Haha!