hopeloos :(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Xyris

Berichten: 9440
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

hopeloos :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 16:27

Ik word echt helemaal gek van mezelf, snap dr helemaal niks van, ik ben de laatste tijd erg veel moe (en dan spreek ik over een maand of 5) heb echt moeite met 's ochtends uit mijn bed komen, kom ook vaak missellijk uiit mijn bed, nou, vandaag,,, ik had mijn werker niet gezet in de veronderstelling dat ik om 11 uur vanzelf wel wakker zou worden, nou, verdorie ben ik niet 10 minuten wakker!!! Ik snap er helemaal niks meer van, ik slik vitaminenpillen, ijzerpillen, ik zorg dat ik veel buiten ben, ik heb bloed laten prikken, was niks uitgekomen... wat kan het dan zijn dat ik voortdurend zo moe ben waardoor ik om 9 uur 's avonds al suf word en om 4 uur 's middags weer uit mijn bed kom rollen zonder tussendoor ook maar een seconde wakker te zijn geworden? Ik word er echt gek van... de huisarts kan me niet helpen... niemand kan me helpen lijkt wel!
Weten jullie hier iets van? Als ik op mijn werk niet oppas val ik ook op mijn werk in slaap, dus ik moet daar voortdurend bezig zijn en niet gaan zitten...

Hebben jullie tips?

Groetjes Tessa

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Xyris

Berichten: 9440
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 18:30

:S dat klinkt niet zo fijn, nee, heb me daar niet op laten testen.... zal het er wel met mijn huisarts over hebben, kijken wta die zegt

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9440
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 19:18

hmm, nee, ik heb mevrouw frantzen Piek, ja, misschien heeft ze me er wel oplaten testen hoor, maar dan heeft het zo'n vreemde afkorting gehad waar ik niet wijs uit kon worden, zal het haar eens navragen. Ze heeft er in ieder geval niks ove rtegen me gezegd

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9440
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 22:57

mja, het zou misschien kunnen, ik kan wel heel wat opnoemen wat aan jullie beschrijving voldoet, vriendin verkracht, ging slecht op me werk, bijna ontslagen, opleiding weg.. ja zou kunnen, als dat dus echt zo is dan zou ik me ine januari (als ik slaag voor mijn 3 maandse periode in mijn werk) beter moeten gaan voelen.. ja ik vind het gewoon lastig, wat is het toch he...

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9440
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 01:52

hmm, ik weet het niet meer, tis al een paar maandjes geleden

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9440
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 23:24

Ik denk dat ik het eerst t/m eind januari nog even aan ga kijken, lekker aan de vitaminenpillen, en wat rustiger aan doen (zover dat gaat) voor alles wat meer tijd nemen zodat ik niet galopen stressen. Ik ben de laatste 8 maanden al wel erg aan het sluimeren, blaasontstekinkje, een keertje overgeven, 3 maanden lang middenoorontsteking, 7 maanden lang oorontsteking, weer een blaasontsteking, een verkoudheidje, een keelontsteking enz... de huisarts heeft me in deze 8 maanden waarschijnlijk 4x zo veel gezien als dat ze me voorheen in heel mijn leven heeft gezien.

Bij de bloedtest ben ik wel getest op de hoeveelheid rode bloedcellen en mijn schildklier, met mijn schieldklier was niks mis, maar mijn rode bloedcellen zijn erg klein (maar niet om bloedarmoede te vroorzaken) maar dit is ook iets dta gewoon in de familie zit.

En verder wat betreft een chronische slaapstoornis... Ik denk niet dat ik dat heb, ik heb een goede vriend die heeft dit ook en zijn hele leven is hieraan kapot gegaan, ik weet dat er veelvormen zijn maar heb me er best goed in verdiept dus ik denk niet dat ik hier last van heb (GELUKKIG!) Dus ik wacht het nog even af t/m eind januari, want als het goed is gaat 15 december de druk van de ketel op mijn werk, dan krijg ik te horen of ik mag blijven of dat ik ontslagen wor.. Misschien dat dat ook wat stress mee brengt, als dat zo is dan moet ik eind januari wel zo ongeveer opgeknapt zijn..

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9440
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-03 23:25

zo niet? dan laat ik me toch verder onderzoeken.

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9440
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 19:02

Uhm, ik heb ook al jaren last van die vermoeidheid, ongeveer sinds ik me als 15 jarige me eens overwerkt heb :S aan de verzorgpaarden, maar dat was dan ook echt te gek voor woorden, Sindsdien ben ik nooit meer echt fit geweest, alleen het is de laatste tijd erger. ik heb altijd een sluimerende hoofdpijn, heel lichtjes, niet hinderend, maar zodra je moe wordt komt ie opzetten, heel vervelend. Vandaga moest ik om 9 uur op mijn werk zijn, nou, ik kon echt nouwelijks uit me bed komen! stond haast op het punt om me ziek te melden omdat ik niet echt durfde in te staan voor de veiligheid van de meiden op mijn werk als ik er als een zombie bij liep... Nouja, toch maar gaan werken, maar het stomme is, ik wil van alles, maar mijn lichaam lijkt het niet te kunnen... had vandaag echt even het idee van "jeetje, dat ik NU nog op mijn benen kan staan!!" ik voelde me echt helemaal slap... niet grappig... morgen moet ik om 7 uur op mijn werk zijn... *zucht*...

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9440
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 20:14

mja, nou, begin of half janurai heb ik een halve maand vrij, dus dan kan ik even bijkomen Lachen vandaar dat ik heb besloten om af te wachten tot eind januari... ben ik dan nog steeds zo moe dan moet ik echt maatregelen gaan nemen

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Leandra en 16 bezoekers