Wat een rotweekend!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Wat een rotweekend!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 02:42

Ik heb zaterdag een rot dag gehad.
Ik ben in 1 klap zoveel lichter geworden.

Ik was een tijdje geleden opzoek naar een gezeldschaps pony voor Bobby,
Omdat Bobby nu op een oude koeien melkerij staat, en zich heel erg alleen voelde als enige pony op stal.
Nu had ik na een hele lange zoektocht eindelijk een geschikte pony gevonden en dan gebeurt er dit .

ik had een hele lieve dravers ruin gevonden en klikte super tussen Bobby en Lucky,
maar na een week belde ze mij op,
dat hij zijn enting nog moest hebben de 25ste,
dat mocht dan wel naar hun rekening,
aangezien het al te laat was om de DA te bellen zou ik hem A.S. maandag laten komen,
want in het weekend is het wel erg duur voor een enting.
Daar waren ze het blijkbaar niet mee eens,
en daar kwam nog bij dat ik niet genoeg geld heb voor 2 paarden, dus ik was het niet eens met het bruikleen contract,
ik wilde immers een pony voor Bobby erbij,
en niet voor mezelf,
en mocht er iets met die pony gebeuren dan kan ik Bobby ook wel verkopen,
en dat is wel het laatste wat ik wil.
Dus daar waren mijnmoeder en ik het niet zo over eens.

Dit allemaal bij elkaar heeft er toe geleden dat ze Lucky hebben opgehaald, inneens.
Mijn moeder maakte mij wakker, 1dag voor ik weg zou gaan naar Curaçao (zondag zou ik gaan) en vertelde dat ze vandaag Lucky op wouden komen halen. Verdrietig

Nu zit ik weer met een chagerijnige eenzame pony.
En het was ook niet dat ik niet wilde mee betalen aan Lucky,
maar ik heb gewoon een te laag salaris voor 2 pony's,
en omdat ik door Bobby al een hele hoge rekening heb gekregen bij de DA wil ik uit voorzorg daarvoor een contract sluiten met iemand die zijn pony bij Bobby wil stallen,
dat het dan die gene zijn eigendom blijft,
en dus ook zijn eigen rekeningen betaald.
Natuurlijk wil ik wel mee betalen,
als ik weer aan de gang ben bij mijn werk,
maar ik moet gewoon voorzichtig met mijn geld zijn.
En de pony voor Bobby krijgt immers een heel erg goed tehuis,
Dus slechter word hij er niet van Knipoog

Als of ik me niet rot genoeg voelde, ging het weereens rot met mijn vriend die nu voor een jaar in Curaçao woont, en ben tot de beslissing gekomen om ermee te stoppen.
net een dag voor ik naar hem toe zou gaan.
Maar stel je voor dat je daar al 17jarig meisje alleen op dat eiland zit voor een week (als hij met bivak is) of dat ik weer eens (zoals heel vaak) ruzie met hem krijg, dan sta ik er alleen voor.
Ook waren er andere dingen die niet liepen (bv. dat hij mij ouder wilde maken dan mijn leeftijd, hijzelf is 24, en verwacht dat ik inneens een volwassen persoon word Scheve mond terwijl ik daar nog veel te druk voor in mijn hoofd ben) tussen mijn vriend en mij, dus alles bij 1 kwam ik tot deze beslissing.

Ben nu wel opgelucht, en kan na 3 maanden iedere avond rot slapen, en een jaar een relatie met veel ruzie, eindelijk weer eens rustig slapen, alleen zit ik nu met mijn paardje in mijn hoofd, wat voelt dat beestje zich eenzaam zeg, hij was zooo blij met Lucky, inneens kwam die uitsloverige arabier in hem weer naar boven, als ze samen op de wei gingen, heerlijk gezicht was dat, ik was zo blij met Lucky voor Bobby, verdorie.

Bobby is weer vrijgezel, en ik ook (na een jaar) Clown

Ben nu iig weer opzoek naar een gezeldschaps pony, en ga binnenkort weer naar school, mijn oude leventje weer op pakken.

Nou ik ga weer stoppen, het is alweer laat.
Tot ziens luitjes

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 04:15

He jeetje meis, dat is ff mooi kl*te!!! Simon en ik komen jou echt gauw weer oppikken voor een gezellig avondje hoor, even een beetje afleiding he!!! Dit is wel een hoop ellende zo in 1 keer. Ach gut Voor je ticket kan je waarschijnlijk ook niets terug krijgen he Liz? Maar ach, als dat zo is dan is dat het ergste nog niet... en dat jouw inmiddels ex je ouder wilde maken dan je bent dat had ik al een hele tijd terug door, dat is echt fout van hem hoor! Je bent zo oud als je bent en daar moet je lekker van genieten he. Als je opgevrolijkt wil worden geef je maar een gil meissie, Simon en ik zijn er altijd voor je hoor. Jammer dat het zo gelopen is (ook met dat paard, die mensen hadden beter niet op jouw advertentie kunnen reageren als ze het zo ondoordacht hebben gedaan... nou laten ze jou zitten terwijl je ook een ander gezelschapspaardje had kunnen hebben staan voor Bob. Ik zal bij mij op stal ook eens mijn oren open houden, wellicht is er wel iemand met animo Lachen ). Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 09:10

Sterkte!
Groetjes Lundi

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 10:35

ehm Verward waarom kwamen ze lucky ophalen ik begrijp het niet hoor!

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 10:42

[Edit Jura]tekst PB van Vikki weggehaald[/Edit]

******************************* .

wat een belachelijke reactie via mijn pb Vikky....die smiley was bedoeld voor Liz (en dat dat heel goed bedoeld was weet Liz wel)!!! Dat jij hiervoor een mod ingeschakeld hebt vind ik heeeeeel jammer. Nee ...ik ben niet de eigenaar van die draver en nee....hier wordt ook niets prive's uitgevochten zoals jij beschrijft in je pb. Waar bemoei je je mee??

0ntopic: sterkte liz en je weet hoe je me bereiken kunt

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 10:46

Dames... *gaat er even tussen in staan* Ten eerste veel sterkte MOHgirl... ten tweede kwam de smiley ook vreemd over in mijn ogen... ten derde.... misschien overdreven 'beschermende' reactie van vikki...
En nu, shake hands and play nice!!!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 10:55

Sjees, Djuno, ik zat net een reactie te typen op jouw toch heel vreemde bericht (de smiley) toen ik in de geplaatste berichten zag dat het ineens weg was, mijn bericht dus weer gewist.
Nu lees ik dit!
Sorry maar ook bij mij schoot jouw berichtje mij in het verkeerde keelgat en je kan er natuurlijk op wachten dat je daar reactie op krijgt van verschillende bokkers, anders had je het maar per pb moeten doen.

Overigens, weet jij wat PB betekend? Blijkbaar niet? P= Prive B= Bericht, niet de bedoeling om deze open en bloot op Bokt te gooien.

Liz, heel veel sterkte, ik kan mij heel goed voorstellen dat je je echt ontzettend rot voelt, sterkte!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 11:09

Ik wou niet off topic gaan vandaar dat ik mijn reactie naar djuno pb'de... overigens is de tekst van mijn pb op mijn verzoek verwijderd, niet omdat ik de tekst zo erg vind, maar omdat het een prive bericht was en ik het dus niet nodig vind dat het in het topc stond, maar nu ik het idee heb dat dat niet op prijs wordt gesteld nog maar even een reactie hier; ik vind het jammer dat djuno mijn reactie zo verkeerd heeft opgevat... aangezien we blijkbaar allebei het beste met Liz voor hebben. Zullen we idd maar handjes schudden djuno???

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 13:28

Kom net terug van de paarden vandaar mijn enigszins late reaktie....
Als een topic door iemand wordt aangemaakt zoals deze dan lijken mij de antwoorden die daarop gegeven worden ook voor de topicmaakster bestemd en als daar dan een reaktie tussen zit die een ander niet begrijpt is dat pech..... Die reaktie was VOOR Liz (en heel goed bedoeld) en meer bedoeld ...."wat is dit nou Verward " Dat ik alleen volstaan heb met enkel de smiley is iets tussen Liz en mij. Dan krijg ik vervolgens een reaktie op het forum....ik geef een tegenreaktie en dan gaat het verder via de pb. Dan had de eerste reaktie naar mijn mening ook via de pb gemoeten vandaar dat ik hem geplaatst heb. Ja Vikki wij hebben beide het beste voor met MOHgirl dus inderdaad.....zand erover Lachen Lachen en handjes schudden.
Verder T@nj@.....die reaktie (smiley) van mij was NIET voor jou bedoeld en het hoeft derhalve dan ook niet bij jou in je verkeerde keelgat te schieten. En goh....pb=privebericht dat "wist" ik niet hoor (tsonge jonge ga een kleuter onderwijzen maar niet mij)

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 14:02

Ook ik heb het beste met Liz voor dus ga er verder geen woorden meer aan vuil maken.

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 14:11

Goh Liz....3 "oudere" bokkers die zich zo drukken maken over jouw Haha! ....tja eigen schuld ......moet je ook maar niet zo'n lieve meid zijn. Ooit komt jou toe wat je verdiend....en da's HEEL VEEL GELUK

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 15:17

maar even over de topic zelf,

gaat het over de LUCKY - draver die op bokt aangeboden werd uit ZH??

ik ben nieuwsgierig..

VoXiS

Berichten: 231
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 15:29

Nee das hem niet nee, dat vroeg ik ook al meteen..

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 15:37

Ik denk dat het ons niet aan gaat om welke Lucky het gaat... Haha! Dat is iets tussen MOHGirl en het baasje van de bewuste Lucky. Knipoog Dus ik vrees dat we nieuwsgierig moeten blijven... Scheve mond

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 16:44

Oh ohhhh... wat is dit nou weer Knipoog .
Ik heb de reacties allemaal gemist dus ik snap er helemaal nix van Verward
Vikki bedankt voor je reactie onder mijn toppic, was heel erg blij toen ik dat las Lovers Ook de reacties van Djuno en T@nj@ en Orri doen me goed hoor, ik ben alleen een btje in de war, iik snap het helamaal niet meer, wie heeft wat gezegt en noem maar op
Het was iig allemaal goed bedoelt en daar gaat het uit eindelijk om toch?
Heel erg bedankt allemaal.
En ja ik voel me erg rot, ben in een keer best veel kwijt, gelukkig heb ik mijn lieve Bobby nog, die al mijn verhalen aan moet horen haha Knipoog
Die muts van Lucky, dat snap ik helemaal niet.. Uiteindelijk denk ik dat het komt omdat ze toch geen afstand van hem konden doen, en het liever dichterbij op wouden zoeken.
Dus nu staat Bobby weer alleen, en als ik iets erg vind is dat als mijn schat het niet naar zijn zin heeft.
Dus ik moet maar weer hard opzoek.
Lucky hebben ze opgehaald met de mededeling dat ik niet verantwoordenlijk was, omdat lucky zijn enting moest hebben de 25ste, en ik liet hem de 1ste komen, omdat hun er 1dag van te voren mee kwamen dat Lucky die enting moest hebben, en het was toen al te laat om de DA te bellen, dus zou hij maandag ochtend komen enten.
Oftewel ze wilde Lucky gewoon terug, en verzonnen daarom op deze manier een uitweg ofzo Verdrietig .Gelukkig heb ik niet de tijd gehad om me aan Lucky te hechten, want dan voelde ik me nu nog rotter..
Iig.. Zijn Bobby en ik weer vrijgezel, dus kunnen we elkaar lekker de aandacht geven Clown

Mijn vriend(ex) is erg boos op me.. omdat ik er erg laat mee kwam, in zijn ogen, ik heb al een paar keer laten weten dat ik het niet meer zag zitten., maar iedere keer zei hij dat het wel goed kwam als ik daar bij hem was, maar stel nou dat we daar moessten praten samen, en ik ben al geen prater, dan word hij altijd boos, als ik niet kan vertellen wat er mis is, en stel dat ik dan ruzie met hem kreeg daar op het eilandm, dan kan ik nergens heen, en ik heb daar niemand, dus dat zag ik al helemaal niet zitten!
Ik voel me er erg rot onder, maar ben tegelijkertijd heel erg opgelucht dat ik nu mijn eigen gangetje weer kan gaan.

Ik kon nooit met zijn ouders opschieten, die belde mij om het minst gerinkte op bv. of ik wel wist hoe hoog zijn telefoon rekeining was, en of ik wel wist dat dat door mij kwam, en of ik wel zeker wist of ik mijn automonteurs opleiding wilde doen, want dat vonden ze niets voor een meisje, stel dat ik kinderen zou krijgen dat kon echt niet hoor Verward zeiden ze keer op keer tegen me, en zo zijn er nog meer dingen die gewoon helemaal mis liepen, mede door zijn vrienden zijn ouders en Mijn vriend zelf, ik ben blij dat ik nu weer een btje rustig kan slapen, hoewel ik erg in mijn maag zit met Bobby.. Arm beest Ach gut

Iig bedankt vor jullie reacties, en jullie hebben elkaar vast verkeerd begrepen, geeft helemaal nix, kan beuren toch? Bloos

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:50

Sterkte meid

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 16:52

he wat een rotweekend!
sterkte!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 17:02

Hey meissie, we gaan weer iets leuks doen met z'n 3tjes he!!! Heel heel gauw, even lekker je gedachten verzetten... en het was idd een beetje mis communicatie, is ook al uitgepraat hoor Haha!... Ik heb uitgelegd dat ik het verkeerd begreep en dat mijn reactie was omdat ik overprotective ben over Liz... Lachen Dus we hebben lekker over en weer ge-pb't over je mutsie... Knipoog (dat je zo'n ontzettend schatje bent en het beschermersinstinct in mensen op roept... maar dat zeg ik niet te hard anders groeit je ego misschien Tong uitsteken ) En eerlijk is eerlijk, ik denk dat je een hele goede beslissing hebt genomen... je ex is misschien best een aardige jongen, maar als hij jou niet in je waarde kan laten dan is hij niet goed genoeg voor jou... en ik gun het je nu zo om gewoon even lekker een vrolijk tienermeisje te zijn dat lekker tut met haar paard en lacht en kletst en dingen doet met haar vriend(inn)en... even lekker genieten van het feit dat je jong bent ipv verdrietig te zijn over ruzies in een relatie he moppie. En met Bob komt het ook goed joh, ik zal mijn ogen en oren ook wel open houden voor een maatje voor Bobby. En even zodat je het weet; zodra ik mijn eigen huisje heb dan ben j altijd welkom he! Ook als je even een tijdje wil blijven hoor... dus duimen maar dat ik gauw wat vind. Vanaf eind december ga ik trouwens in mijn broertjes huisje wonen, een huisje met een woonkamer, slaapkamer, keukentje, badcelletje met toilet en een tuintje en een schuurtje... ook daar kunnen we altijd een plekje voor je creeeren hoor, je moet iig een keer gezellig langs komen om filmpjes te kijken en te eten (Simon kan heel lekker koken Vingers aflikken ) en dan blijf je gewoon pitten Lachen.

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 17:35

Ikheb je gePB't Vikki, je bent een schat, ik ben blij dat ik zo een ontzettend goede vriendin heb, je bent er 1 uit duizende Bloos

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 17:56

waarom kom je niet gezellig bij ons staan????? in ieder geval sterkte.

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 19:47

Is dat niet een btje ver weg dan ?
Ik sta nu op een hele goedkope stal, en dat is wel gunstig voor mijn budget.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 20:39

wat een klote weekend zeg Scheve mond
hopelijk vind je een leuk nieuw maatje voor bobby!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 23:03

Ik zou bijna jaloers gaan worden Vikki Tong uitsteken

Ik hoop dat je snel een oplossing vind voor Bobby... MOHgirl Haha! en ik heb je dan maar 1x ontmoet... maar toch, je bent beter af zonder die gast... als ie je niet kan accepteren zoals je bent, dan heeft hij pech. Beter dat je het nu beslist dan met ruzie vast zitten op een eiland...

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 01:47

Dank je Orri, lief van je
Moet er niet aan denken om in mijn eentje te zitten op dat eiland nee...
Ik heb ook nog eens rot mailtjes van zijn vader en zus gehad.. lekker dan

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 01:59

Jeetje, jij hebt het het afgelopen weekend idd flink voor je kiezen gehad zeg Scheve mond ... Rot voor je meid! Ik wens je iig veel sterkte Ach gut !!