** wat een wedstrijd vol pech en ongeluk **

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

** wat een wedstrijd vol pech en ongeluk **

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 19:38

Nou ik had vandaag een onderling springwedstrijdje.
Ik vondt het wel leuk om mee te doen,een keer wat anders,nieuwe ervaring opdoen.
Nou het werdt me het dagje wel...
Ons paardje was helemaal gespannen,vervelend,door de drukte erom heen.
en er kwam ook nog eens bij dat we sommige hindernissen nog nooit geoefend hadden.
een oxer van 90 cm. ( voor de springers klinkt dat heel laag weet ik) maar voor mijn michael een hele nieuwe gebeurtenis,en hij is al niet zo'n springer.
ach ja,gewoon meedoen,het gaat toch niet om het winnen.
nou bij mn zusje ging het al verkeerd bij het inrijden,schoot hij weg en viel ze eraf.
ze is naar het zieken huis gegaan..haar vinger is gebroken.
bij mij ging het wel redelijk,ik had hem goed onder controle,en de 1e helft ging het goed..
tot er een persoon langs de bak ging staan "kikkeren" bats..een weigering,en ik kreeg hem er niet meer over,uitgebeld....
ik ben toen nog 2x over het eerste sprongetje gesprongen...
Michael beloond,hij kon er ook niks aan doen... hij is nog jong en moet veel leren.
en springen ligt ons ook niet echt,hou het maar lekker bij dressuur.
wel vondt ik dat het op die wedstrijd een zootje was,het parcours leek nergens naar,veel te krap..
Ik had me er beter niet voor op kunnen geven,maar ja..dat soort dingen zie je niet vantevoren..
Ik weet nu tenminste wel,dat hij niet klaar is voor een parcourtje.



Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 21:58

Vendell schreef:
Nou ja, die ervaring heb je gekregen... nou nog wachten totdat je er iets leuks in ontdekt... (ik vond je verhaaltje anders al aardig leuk *grijns*) Haha!



nou ja..eerst vondt ik het niet zo leuk...maar later kon ik er wel een beetje om lachen.... Bloos

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anoushka, Bontfire, BulletjeBeer, josien_m_, Mark0919, MirjamRobin, pjer, Vagabondo en 40 bezoekers