Hippo Assen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Hippo Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 14:44

Nou vandaag weer naar Hippo Assen geweest. Twee weken geleden heb ik een hoofdstel met diamantjes en een zweetdeken gekocht. Nu laten bijna alle diamantjes in de teugels los en de zweetdeken pluist heel erg na twee keer wassen. Dus ik bellen zegt zo'n mens: "Ja kom maar weer terug en dan krijg je waardebonnen". Dus wij weer heen komen we daar zegt een ander mens : "Wij doen alleen aan waardebonnen als het niet past niet als het stuk gaat". Boos!

Dus zijn we daar voor niets heen gereden!
Hebben jullie hier ervaring mee?????
IK vind het echt een poedersuiker winkel!! Stoom uit je oren

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 17:13

Wat knullig zeg!

Ikzelf heb overigens geen slechte ervaringen met deze winkel, kom er heeeel vaak.

laurae

Berichten: 1530
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 20:15

Ik heb wel slechte ervaringen met deze winkel, ik kom er zo min mogelijk en koop er in elk geval geen 'grote' dingen meer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 20:21

Volgens mij kunnen ze toch niet zomaar weg sturen als de steentjes er al na 2 weken uitvallen en de deken erg blijkt te pluizen.
Slechte zaak hoor.

Sting

Berichten: 12858
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 20:36

Dat is niet echt normaal!!
Want als het niet past kan je het toch gewoon ruilen??

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 20:41

Ik kom er best vaak.
Het personeel is behulpzaam en ik heb er nooit problemen met artikelen die niet goed blijken te zijn.
Ruilen van een te korte singel voor een langere kon zelfs zonder bonnetje.

Trouwens, waarom was je een deken in twee weken al twee keer?
Volgende keer gewoon even naar de eigenaresse vragen, die werkt altijd prima mee.

Kendra

Berichten: 8729
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 20:48

Ik heb ook slechte ervaringen. Heb een paar keer een verkeerd advies gehad, soms hebben ze bepaalde dingen niet (en zeggen dan: maar we hebben wel.. ) en de service vind ik ook niet altijd geweldig.
Maar ik heb er ook dingen gekocht waar ik wel tevreden over was, dus 't is niet alleen maar slecht. En 't kan verkeren, ik ben jaren vrijwel niet bij Divoza geweest, maar sinds ze in hun nieuwe pandje zitten is de service een stuk beter geworden.

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 21:03

hihi,
ik heb niet echt slechte ervaringen, maar ik moet wel zeggen dat ik altijd op een zeer aparte manier geholpen werd Haha!
de rijbroeken moesten volgens de mevrouwen "met de kóntjes naar achter hangen" en ze noemden elkaar altijd lieverd en schat Verward
Wel gezellig hoor! Maar ze geven mij vaak nutteloze tips.

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:18

Ik ben er ook niet echt kapot van, vind die mensen een beetje irri, en ik ben er wel eens geweest, zocht ik iets, wisten ze niet half wat er in hun eigen winkel hing.
Ik ga tegenwoordig liever naar Reijnders in Hoogeveen, met die man valt tenminste te handelen!

snowylover
Berichten: 1880
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: kerkenveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:09

Ja ik vind divoza en reinders ook veel beter qua service enzo!!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 13:16

Ik heb geen slechte ervaring met hippo assen, ben er ook maar 1 keer geweest maar goed. Ik ga vaak naar boer en peerd in diever, maar sinds dat daar die nieuwe eigenares in zit?? Boos! Kwam ik in september al voor een winterdeken daar, dus ik zeg dat ik een winterdeken zoek. Roept dat mens, nu al?? het is nog zomer! Ja en ik moet toch ooit een winterdeken kopen! Dom wijf!

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 13:16

Ik heb er ook een singel weggehaald en die was wel goed, had ik alleen te groot gekocht en die mocht ik wel ruilen. Maar toen stond er een vrouw in de winkel van een jaar of 20/22?!?! En gisteren stond er een oudere vrouw in de winkel, nou ik vond het maar een dikke zeur!
Want ik vind dat het niet uit maakt hoe vaak je die deken uit wast, hij moet gewoon goed blijven! En dat hoofdstel heb ik 2 keer mee gereden. En dan moet dat spul goed blijven!
En ik ga ook echt nooit meer naar die winkel. Reinders en Divoza bevallen mij ook veel beter, en die man van Reinders is heel aardig!

Kendra

Berichten: 8729
Geregistreerd: 08-12-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 18:27

Ik ga de laatste tijd ook wel naar Boer en peerd, leuke dingen hebben ze daar, soms net even anders en niet extreem duur.
Ook leuk is trouwens Pegasus in Appingedam, daar hebben ze soms echt andere merken (veel Duits spul), ze zijn ook enorm geschikt daar.
Vroeger ging ik nog wel eens naar Kissing Horses ("Tineke") in Tynaarlo, maar die heeft steeds meer andere dingen en minder paardenspullen - is ook gigaduur soms en een beetje opdringerig en daar ben ik echt allergisch voor.
Reinders ken ik helemaal niet, wat voor winkel is dat? Groot, klein, veel paardenspullen of meer kleren?

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 18:42

reinders is een klein winkeltje in hoogeveen...
eigenlijk niet super veel spullen maar die man is fantastisch. en hij heeft nu de aanbieding 2de deken voor de halve prijs

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 18:44

Reinders is niet zo'n super grote winkel. Hij heeft van alles wat, rijkleren, zadels, hoofdstellen, dekens etc. Maar hij heeft niet zo'n ruime keus, niet zoveel verschillende merken. Het is wel een leuke winkel! En in Hollandscheveld zit ook nog een ruiterwinkel, weet even de naam niet meer. Deze winkel zit er nog niet zo lang, ben er 2 keer geweest. Dus de prijzen enzo weet ik eigenlijk niet!

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 18:59


t paerdenhuis....
zo heet die winkel op hallandscheveld en je hebt korst natuurlijk aan de wilfred stilweg

maar wel poedersuiker voor je jennifer van die spullen maar misschien komt er nog wel een oplossing voor

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 19:05

Ja ik hoop het, woensdag naar Divoza weer nieuwe spullen kopen. Maar ja, veel geld heb ik niet te besteden.

En het is toch Kos in Hollandscheveld ?

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:14

nee het is echt ruud korts in hollanscheveld Haha!

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 19:16

Maarre heb je mijn smsje nog gekregen, over woensdag?!?

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 19:23

Ík vind Boer en Peerd de leukste! hebben ze lekker luxe dingetjes, jammie jammie haha.

Ik ben Hippo Assen nog steeds dankbaar om mijn geweldig mooie BR singel en mijn (ook erg mooie) dekje dat ik daar van de zomer heb gekocht!

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 20:22

Waar zit die boer en peerd dan, ken ik helemaal niet Verward

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:24

in diever maar die is erg prijzig maar die hebben super mooie soullen......

stephje

Berichten: 375
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Musselkanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 20:42

ik heb nog niet echt problemen met hippo assen gehad, maar dat kan altijd nog komen natuurlijk!
ik vind het nit kunnen hoe ze dat afgehandelt hebben. goeie ervaringen heb ik ook wel met animo bij veendam. lekker knus winkeltje boordevol spullen, en aardige mensen.
groetje stephje