Vandaag voor het eerst slofteugel gebruik gezien..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 01:50

Shiloh schreef:
sorry annetje, ik had er graag wat van gezegd, maar dat durf ik niet.. Ik ben wat dat soort dingen betreft veel te verlegen... En ach, alsof dat kind naar mij gaat luisteren, ik ben toch maar "Een stom paard in de mond zagend manege ruitertje" volgens haar...


En zij is de perfectie zelf Schijnheilig Je kan toch zo zien dat ze veel beter rijd dan 'manegeruiters'? Ze hangt lekker een slof aan haar pony, trekt die goed kort zodat ze zelf niets hoeft te doen, lekkere sporen en zweep erin en kijk eens, haar pony loopt zooooo mooi aan te teugel, want dat is toch het hele doel van het paardrijden, andere mensen laten zien hoe goed je kan rijden, en dat kan je met zielige manegepaarden met een zacht trensbitje en een ruiter erop die plezier wil maken toch nooit? (probeer mij hier dus even in haar gedachtenwereld te plaatsen...)

belachelijk kind Was het mijn dochter geweest had ik haar zelf eens een slof aangespannen. Ik vind slofgebruik niet mis, mits het zoals in de eerste situatie verloopt. Ervan man/vrouw, paard dat wel degelijk de oefening aan kan, slof niet strak en zeker niet achter de teugel trekkend...
Misschien moet je eens heel achterdochtig vragen waarom ze eigenlijk met een slof aan het rijden is? ik ben beniewd wat ze zal antwoorden:

a: zijn je zaken niet
b: Omdat dat enkel voor gevorde ruiters is met een eigen paard
c: Omdat ie niet nageefelijk wil lopen
Als ze voor c gaat, dan vraag ik mij toch af hoe dat zou komen... Clown

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 23:19

Shiloh schreef:
Ik had toen zei aan het rijden foto's gemaakt van andere, en op 1 van die foto's reed zij op de achtergrond (situatie 2) even getwijfeld of ik het kon maken om het hier neer te zetten, maar doe het toch maar.... ze zit wel rechter op normaal, maar dan nog...

Afbeelding


en dat paard kon nog ademen? dapper hoor Scheve mond
tja ik geloof niet dat er iemand hier op bokt nu gaat zeggen dat deze foto het bewijs van correct slofteugel gebruik is, je moet trouwens kijken hoe gespannen hij loopt dus het zal hem iig alles behalve goed doen arm paard

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dancer, Hanneke137, janneke_S, Pellelilly, Poety, sterregoud en 139 bezoekers