ziekenhuis.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 16:12

help!!!!!!!!!! Huilen Huilen Huilen

kom ik net van het ziekenhuis vandaan, en nu blijk ik allergisch te zijn voor paarden Huilen , katten (heb er zelf 1 thuis), ik heb hooikoorts en ik ben allergisch voor sommige boomsoorten!
wat nu? ik blijf gewoon met paarden omgaan!! dan maar jeuk en huilende ogen! mijn kat bonkie blijft ook gewoon, want ik kan niet zonder haar!
ook moet mijn lekkere warme vloerbedekking eruit en moet ik een houten vloer. ik moet een anti allergisch matras, hoofdkussen en dekbed!
ik word er gek van!!! Verdrietig
en het ergste is nog dat ik gewoon van de kno arts moet stoppen bij de paarden!!! is hij nou helemaal gek geworden, ik kan echt niet zonder!!!!! Party!!
ik heb allerlei medicijnen gehad, ik zie wel of het helpt. als ze helpen heb ik binnen 2 weken resultaat. dus over 2 weken vervolg............. Verdrietig

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 16:49

eh dat zou k ook ni kunnen zenneeee echt rottig voor je! Misselijk Frusty nu ja maar hopen dat die medicijnen werken *LOL* anders dikke pech want zonder paarden.........

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 17:37

Vervelend zeg Scheve mond\

In de Bit stond dat een Curly Horse geen allergie opwekt, maar dat is geloof ik een soort waar er maar een paar van in NL zijn.

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 23:37

he hallo
ik ben ook allergische voor paarden honden katten stof en ga zo maar door
ik heb bijna nooit last van mijn allergie behalve als ik veel en lang bezig ben met poetsen (de stof doet het ook)
maar je kan er medicijnen voor krijgen
nou veel succes ermee
groetjes

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:30

Jeetje zeg, nou ik hoop vor je dat alles goed gaat! Ik zou denk ook niet stoppen met de paarden hoor! Dan maar giga jeuk en zo. Maar ik hoop dat het goed gaat en ik denk dat je met dat matras en vloerbeddeking er uit enzo al een heel eind komt, denk je ook niet?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 13:42

Ga eens langs een homeopatische arts, die zorgt ervoor dat jouw lichaam weer normaal gaat reageren, dus geen allergische reacties meer geeft op prikkels die hem nu niet aan staan (kat, paard, stof etc.)

Je moet er wel even de tijd voor nemen, dus niet denken dat je morgen allergievrij bent, maar het is de enige oplossing. De reguliere geneeskunst biedt je alleen lapmiddelen, geen oplossingen.

Ik ben ook een allergisch typje (astma en exceem gehad), moest ook maar mijn katten wegdoen en mijn huis elke dag stofzuigen en dweilen, met paardrijden stoppen... ja daaahaaag!

Via een homeopatische arts (let op: ARTS, geen kwakzalver!!!) ben ik er mooi vanaf. Dit geldt ook voor mijn moeder die zwaar astmatisch is, zij kan nu urenlang in de buurt van mijn katten vertoeven, vroeger was 5 minuten al genoeg om spaans benauwd en met tranende ogen mijn huis te verlaten.

Succes! Mieke

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 13:52

Nou ik ben dus ook allergisch voor stof wat idd betekend dat je mooi elke dag moet zuigen en ik heb ook overal pakket liggen om zo min mogelijk last te hebben. In principe krijg ik alleen last van de luchtwegen waardoor ik 's nachts veel hoest (raam verplicht open) en verder valt het wel mee gelukkig. Voor je eigen kat kun je trouwens een anti-allergie opbouwen, ik hoop voor je dat dat in de loop van tijd ook nog gebeurt; wegdoen lijkt mij ook vreselijk! Heb vroeger wel al m'n hamsters enzo weg moeten doen, maar met de kat gaat het gelukkig goed (zelfs een tijdje mee op een kamer van 4 x 4 mèt vloerbedekking gezeten)! Suc6 ermee!!