Wie gaan er allemaal naar de Besmanninckhoeve?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Wie gaan er allemaal naar de Besmanninckhoeve?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 22:11

Code
Capslock uit de titel verwijderd.
Mickey

ik ga dit jaar met een vriendin naar de besmannink hoeve hebben jullie daar ervaringen mee of zijn jullie ook van plan om er heen te gaan.

Flevolander

Berichten: 3841
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 15:28

Ik wil daar van de zomer op ponykamp gaan, ben er nog nooit geweest, lijkt me heel gaaf die ijslanders Lachen

letziforevr

Berichten: 2553
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 00:19

ik ben daar ongeveer 4 jaar geleden geweest en heb daar 2 trainingen gehad,namelijk;longeren aan dubbele longe en voorbengen van ijslanders tijdens keuringen.wat mij opviel was dat er een heel ongedwongen sfeer hing en dat marieke(die die training gaf) echt heel enthousiast was!
we zijn er speciaal vanuit sliedrecht heen gegaan(mijn beste vriendin heeft 4 ijslanders)maar omdat het te ver rijden was met de paarden,kregen we beide daar 2 hele leuke merries toegewezen en gingen met een voldaan gevoel naar huis!!!

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 22:47

Kom er al jaren, eerst zelf op kamp en later ook af en toe als leiding. Persoonlijk zeg ik top OK dan! , maar het is natuurlijk maar net wat je zelf leuk vind.

Maar wees gewaarschuwd als je gaat: het ijslandervirus kan hard toeslaan en er is geen enkele kans op genezing *LOL* .

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 13:44

Ben daar ooit een buitenrit wezen maken, ze hebben daar heel erg leuke pony's, ben zelf geen ijslanderliefhebber, maar ik vond het toch een heer erg leuke ervaring, leuke mensen ook!