Zo geweldig fijn gereden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Zo geweldig fijn gereden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 13:44

Vanmorgen had ik les, om 10 uur. Het was nog behoorlijk fris, de thermometer gaf een temperatuur aan van 4 graden in de buitenbak. Dus ik heb Treasure maar lang losgestapt maar wel gelijk aan het werk gezet want ik had geen zin om door de bak heen te stuiteren.

Was begonnen met wat lang - laag, daarna steeds meer oppakken. Een volte openen en sluiten. Overgangen naar het halt en weer naar de stap, een beetje schakelen in de stap en dit alleen maar over de binnenhoefslag.

Toen begon de les. Jee wat liet ze zich fijn rijden. Eigenlijk deed ze geen stap verkeerd. Geen bokje, geen renpartij, nergens naar kijken, ze was keurig aan de hulpen en keurig aan het werk.
Op het eind nog even mijn proefjes voor morgen gereden en eigenlijk was er weinig commentaar. We kunnen op het moment gewoon niet beter. Treasure liep zoals ze nu kan lopen, ik kan niet meer verwachten.

De fouten die erin zaten kwamen van mij. Een volte op het midden niet netjes verdelen, dus de ene helft groter rijden dan de andere helft. Naar links zitten met het halthouden op de A-C lijn, ja dan blijft je paard niet recht, dat kan gewoon niet. Gewoon wat kleine zit en stuurfouten van mij.

Dit was een heerlijke les, we hebben lekker het rechtrichten kunnen oefenen en dingen wat verder kunnen bevestigen. Ik heb zo heerlijk gereden.

Ik hoop dat ze morgen ook zo is met de proefjes. Dit was echt een supergevoel. Als ze maar de helft is van hoe ze nu was, dan nog is het super.

Ik zit hier gewoon helemaal te stralen en helemaal in een roes! Nog geen 5 maanden onder het zadel en dan zo lekker kunnen lopen! WOEI!!!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48387
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 14:27

wat goed hey! Heerlijk gevoel he, zo trots op je paardje te zijn.... Lachen
Jullie komen er wel !

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 15:31

Super voor je en je paardje, je kunt er zo'n lekker gevoel aan overhouden als het goed gaat!! Keep up the good work!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 16:11

Super zeg!
Hopen dat ze morgen ook zo loopt!
Nog even en je mag (tegen mij Tong uitsteken) rijden op de Olympische spelen als het zo blijft gaat!

Tygahno

Berichten: 262
Geregistreerd: 12-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:29

kleintje schreef:
Ik zit hier gewoon helemaal te stralen en helemaal in een roes!


Geweldig gevoel he Haha!

OK dan! Heel veel succes morgen OK dan!
Laat je even weten hoe het is gegaan.....
Laatst bijgewerkt door Tygahno op 29-11-03 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:34

Super zeg!
Heel veel succes morgen!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:40

(volgens mij is het al gelukt Tygahno Knipoog )

Fijn dat het zo lekker ging kleintje Succes morgen!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 01:20

Wat gaaf zeg! Echt fijn dat het zo lekker gaat! Veel succes morgen OK dan!