hippodam(hyppodrama)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

hippodam(hyppodrama)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 00:04

ik dacht gezellig met mijn vriend te gaan shoppen in hippodam zag ik in de winkel staan bij de deur: Maarten van hypporama........ ik had absoluut niet verwacht dat hij daar ook zou staan.het was namelijk vannavond koopavond daar en ik ken die creep alleen van hyporama.
hij deed daar de tassen controlle ofzoiets.
volgens 1 van de meiden die daar werkt deed maarten vroeger de verkoop in hippodam.en nu dus weer......ik weet niet of het alleen voor vannavond was maar als het voor altijd is dan ga ik toch echt een andere winkel zoeken.dan maar wat duurder maar ik krijg gewoon kippevel van die engerd.jullie weten vast wel wie ik bedoel hij leid ook altijd het tentenkamp. Cool maargoed ik heb dus gekocht : (dingen die ik niet nodig heb) een nieuw kieffer hoofstel,een zweep, thermo chaps, een happy valley jas, een fleece halsdeken, een anky dekje baby blauw en verder weet ik het niet echt meer. mijn vriend was wel weer wat lichter in zijn portemonee maar ach.....het is maar geld.... Schijnheilig ik baalde er behoorlijk van dat ze niet hadden wat ik wel nodig had maarja ik kreeg een bedrag mee en dat moest op Bloos volgend jaar is er jumping dus daar ga ik nu maar zelf voor sparen.....koopziek he Pling

SharirBobby

Berichten: 2409
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 00:22

hihi lekker toch als je geld over hebt dat je uit kan geven aan leuke dingen voor je paard. kben jalours hoor Haha!
die maarten ken ik ook van hypo krentenkamp, die staat altijd bij de kassa's he en dan vragen die meisjes achter de kassa steeds: maarten, wat kost dit, maarten wat kost dat? als er geen prijsje op staat. en hij weet het allemaal uit z'n hoofd Scheve mond of zou die maar gewoon wat zeggen? Tong uitsteken

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 00:43

Ow ja, dat weet ik nog wel met tentenkamp Scheve mond Had een heel mooi hoofdstel meegenomen die bij de afprijzingen hing, was wel een Global hoofdstel geloof ik, maar wist ik veel. Dus ik had alles betaald, komt die snuiterd even in mijn tassen kijken. Zegt ie van ja, maar dat hoort hier niet, bla bla blaa, dus im zo van heb hem toch echt daar gepakt hoor. Neenee, komt van binnen zei ie dan. Zoek maar een andere uit, ik dus pissed, die hadden ze net niet meer bij de andere hangen. Uiteindelijk een andere meegenomen die ik nog steeds heb. Is zo'n 3 jaar geleden denk.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 00:58

Oh ja, vre-se-lijke kerel. Bahbahbah, ik weet niet wat ik van hem moet denken hoor....

becca
Berichten: 113
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 01:55

Ken maarten i.i.d. nog van vroeger toen hij nog aan de overkant hippobeheerder was.Je had dan zoveel % korting als je van die manege was en zoveel%............... ja ja echt een grapjurk die maarten.Moet je vragen of je korting kan krijgen krijgt hij een hartaanval.Er was een paar jaar geleden op Jumping Amsterdam een meisje die bij zijn stand vroeg of hij de beugels die zij in haar hand had ook groter had.Goedkoper!!!!screuwde hij overspannen wij natuurlijk in een deuk.Ik zij tegen dat kind:Je moet hem niet zo laten schrikken hoor hij valt bijna flauw.Gewoon een beetje populair terug doen en doen of je hem goed kent(He Maarten!)raakt hij helemaal in de war. Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 01:58

Bij Horse Event was hij met zijn vrachtwagen de greppel in gereden en kwam hij niet meer weg. We hebben nog geprobeerd hem te helpen, maar dat is niet gelukt.

becca
Berichten: 113
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 02:01

In of uit de greppel???

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 02:02

Nooit van Maarten gehoord, maar hij klinkt me als iemand die ik graag zou irriteren met nutteloze vragen... Als ik eenmaal zo een bui heb en er staat zo'n knuppel voor mijn neus....Zeg Maarten, hebben jullie ook dekjes in bananenkleur? En kun je dan even meelopen om ze aan te wijzen, ik heb namelijk het richtingsgevoel van een pak suiker. Maaaaaarrrrten, waar liggen de bijkleurende bandages? En heb je nog meer artikelen in deze kleur? En hoeveel is de korting als ik ook nog een zak paardensnoepjes in bananensmaak koop? Maaaaaaaarrrrrrttttten!!!!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 02:03

is dat die enge gladde met stropdas?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 02:07

becca schreef:
In of uit de greppel???

Eruit, we waren benieuwd wat er in die vrachtwagen zat Haha!.

becca
Berichten: 113
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 02:10

Jennygirl schreef:
Nooit van Maarten gehoord, maar hij klinkt me als iemand die ik graag zou irriteren met nutteloze vragen... Als ik eenmaal zo een bui heb en er staat zo'n knuppel voor mijn neus....Zeg Maarten, hebben jullie ook dekjes in bananenkleur? En kun je dan even meelopen om ze aan te wijzen, ik heb namelijk het richtingsgevoel van een pak suiker. Maaaaaarrrrten, waar liggen de bijkleurende bandages? En heb je nog meer artikelen in deze kleur? En hoeveel is de korting als ik ook nog een zak paardensnoepjes in bananensmaak koop? Maaaaaaaarrrrrrttttten!!!!
Vind hij absoluut leuk doet hij graag voor je en waarschijnlijk kijkt hij dan ook gelijk even of hij dat gele halster niet een maatje groter kan vinden en iets goedkoper het is tenslotte bijna kerst.

becca
Berichten: 113
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 02:11

Lovely"]
[quote="becca schreef:
In of uit de greppel???

Eruit, we waren benieuwd wat er in die vrachtwagen zat Haha!.
[/quote]
Hasjsies? Cool Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 02:12

becca"]
[quote="Jennygirl schreef:
Nooit van Maarten gehoord, maar hij klinkt me als iemand die ik graag zou irriteren met nutteloze vragen... Als ik eenmaal zo een bui heb en er staat zo'n knuppel voor mijn neus....Zeg Maarten, hebben jullie ook dekjes in bananenkleur? En kun je dan even meelopen om ze aan te wijzen, ik heb namelijk het richtingsgevoel van een pak suiker. Maaaaaarrrrten, waar liggen de bijkleurende bandages? En heb je nog meer artikelen in deze kleur? En hoeveel is de korting als ik ook nog een zak paardensnoepjes in bananensmaak koop? Maaaaaaaarrrrrrttttten!!!!
Vind hij absoluut leuk doet hij graag voor je en waarschijnlijk kijkt hij dan ook gelijk even of hij dat gele halster niet een maatje groter kan vinden en iets goedkoper het is tenslotte bijna kerst.
[/quote]
Nah, doe toch maar bandages, die leuke geruite bijvoorbeeld.

becca
Berichten: 113
Geregistreerd: 20-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 02:20

Maar dan wil ik dat geruite dekentje er voor niks of weinig bij hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 02:31

Ja maar niet die ruitjes, ik wil andere ruitjes, heb je die?

Belker

Berichten: 15301
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 08:28

Jullie pesten die arme Maarten wel erg. Hij werkt al zo lang in zo een verrotte zaak. Ik heb daar respect voor.

luckyzeven
Berichten: 753
Geregistreerd: 15-03-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 15:08

hahahaha........ja die engerd is dat. hij heeft meestal wel een stropdas om geloof ik.en bij mij was het gister ook zo leuk, ik ging piepen toen ik de deur uit wou.ik liep met me hondje en 4 tassen de deur uit en 1 van die tassen piepte dus.je zag zijn ogen glinsteren....net als een ekster die iets glimmends ziet. hij dus kijken waar het alarm op zat.bleek dat en nog een stikker ofzo op mijn jas zat........heb ik weer.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 19:47

Lovely schreef:
Bij Horse Event was hij met zijn vrachtwagen de greppel in gereden en kwam hij niet meer weg. We hebben nog geprobeerd hem te helpen, maar dat is niet gelukt.

Hahahahahahahaahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry, maar bedankt jongens, ik lig op een saaie zaterdag avond weer eens echt in een deuk!!!


Is dat die net- in het- pak- zittende gladjanus van laten we zeggen, 30 jaar?

Ik had voor 1200,- meegenomen en vroeg om wat korting en kreeg alleen een plastic tasje extra mee om all mij spullen in te doen......... Haha!

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 19:49

stef schreef:
is dat die enge gladde met stropdas?


Ik had dit bericht van jou nog niet Knipoog gelezen Stef, maar ik kwam dus op hetzelfde uit.......

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 19:57

Natasha"]
[quote="Lovely schreef:
Bij Horse Event was hij met zijn vrachtwagen de greppel in gereden en kwam hij niet meer weg. We hebben nog geprobeerd hem te helpen, maar dat is niet gelukt.

Hahahahahahahaahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry, maar bedankt jongens, ik lig op een saaie zaterdag avond weer eens echt in een deuk!!!


Is dat die net- in het- pak- zittende gladjanus van laten we zeggen, 30 jaar?

Ik had voor 1200,- meegenomen en vroeg om wat korting en kreeg alleen een plastic tasje extra mee om all mij spullen in te doen......... Haha!
[/quote]

Voor 1200 euro Bloos! .
Dasd best wel veel Haha!:D.

Ik ken maarten volgens mij ook wel, van Hypodrama .
Heb em geloof ik 1x gezien.
Maar al die vragen, ik zie mezelf echt in staat om hem vragen te stellen tot ie neervalt,
Waar ligt dit??? Waar liggen die leuek afgeprijsde dekjes met ruitjes erop? Schijnheilig .
Die arme man *LOL*

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 21:30

ik heb maar slechte ervaring met die vent Lips are sealed
deken was niet waterdicht terwijl die dat wel moest zijn. maarten ging hem testen en hij kwam tot de conclusie dat ie wel waterdicht was. omdat hij zijn gelijk wilde hebben kregen we een tegoedbon van €77,50 terwijl de deken €85 was

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 21:57

Maarten is een enge vent!
Hij doet ook altijd heel minderwaardig naar de mensen die bij tentenkamp werken.
Hij noemt ze gewoon tentenkampsletjes waar ze bij staan Verward

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:26

miesie schreef:
Maarten is een enge vent!
Hij doet ook altijd heel minderwaardig naar de mensen die bij tentenkamp werken.
Hij noemt ze gewoon tentenkampsletjes waar ze bij staan Verward


Tentenkamp sletjes?
Hahahahahaahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedankt!
Eindelijk weer eens lol! Haha!
En ik kocht idd voor 1200,- en kreeg alleen een extra plastic tasje om alles in mee te kunen nemen.

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:29

Ligt hier nog steeds in een scheur.........

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 22:31

Lovely schreef:
Ja maar niet die ruitjes, ik wil andere ruitjes, heb je die?


Hmm, ik vind ze eigenlijk toch niet zo mooi. Heb je ze in okergeel? Nee, dat is citroengeel, dat lijkt nergens op. Ik zie het al voor me zeg. Hey, die aubergine bandages vind ik wel mooi. Heb je daar ook een dekje bij? Nee, met geel biesje vind ik niets. Daar onderop die stapel, dat lijkt me wel wat. Oh! Dat is veelzijdigheidsmodel, ik heb een dressuurzadel. Nou, iets met streepjes dan? Nee, dat is de verkeerde kleur rood. Ja DAT is hem! Alleen wil ik dan wel verticale streepjes. Die heb je niet? Ook geen transportbandages? Yeesh, wat een takkezaak zeg, hier kom ik niet meer terug!

Haha! Schijnheilig