wiel gemaakt én nieuwe deken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 22:53

Afbeelding
kijk dit is de deken die ik vandaag binnen kreeg!hij zit heel mooi en past perfect.ik wilde haar andere deken gauw eens wassen maar dan moest ik eerst een deken erbij hebben om te kunnen wisselen.dus nu heb ik twee dekens,kan ik ze mooi afwisselen als de ene vies is.
en.........mijn wiel is weer gemaakt dus vanavond konden we gelukkig weer mennen!
nou eerlijk gezegd werd het niks,want ze was helemaal uit dr ritme door die ander halve week vakantie maar goed morgen oefenen we wel weer verder!
aaaa joepie ik ben zo blij.ik vind het altijd zo leuk als ik iets nieuws voor mijn meidje heb gekocht!
_________________
Where is the road
I must look at the road
I must pray a little longer
Or laugh a little more Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-10-24 22:56 ]</font>

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 22:54

Ah mooi, dus je kan weer de weg op? En het gaat vast wel weer beter als Tink door heeft dat de vakantie over is *LOL*
Die deken is dat de Pagony de Luxe? Hadden ze die in Tinkiemaat of heb je 'm moeten bestellen?

_________________
"I'm not an addict, maybe that's a lie......"

K's Choice

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maaike van de vis op 2001-10-24 23:09 ]</font>

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 23:34

idd pagony de luxe én..........ze hadden hem op vooraad in tinkiemaat(joepie!)

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 23:37

Oh dat is mazzel! Wat voor maatje heeft Tinkie dan? Waar heb jij je zweetdeken in die maat gevonden?

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 23:53

ze heeft onderlengte 145 en ruglengte 95 de zweetdekens heb ik er eentje in wol en eentje in fleece op maat kunnen krijgen en nog een andere heb ik op maat laten maken.maar er zijn van deze maat nooit zoveel keus te krijgen.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 09:31

Goh dan is ze aardig groot geworden!
Ik heb haar al zolang niet gezien, wordt hoog tijd, misschien goed idee Sannie Cool ?
Heef Han misschien de mogelijkheid om haar stokmaat te meten? Ben reuze benieuwd, jouw meidje eerst nog een pubermeisje, nu al jong vrouwtje... *LOL*
Sjezus nog ff en ik word sentimenteel grijnz.
Wel een mooie deken hoor! Die waren niet waterdicht toch, of wel? Wil ik graag weten, wil alles weten over welke winterdekens waterdicht zijn hihi.
De deken zal haar in ieder geval ontzettend mooi staan Party!! !!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 11:51

ha dotties,nee de deken is idd niet waterdicht maar ik spuit er van dat anti-rain spul op.en bovendien halen ze bij ons de paarden binnen als het echt giga hard regent.
ehmm de laatste keer dat tink gemeten was was ze 1.14m maar in die tijd is ze ook al een stuk ronder en bespirder geworden!maar als je zin hebt om te komen je belt maar!hartstikke leuk!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 12:06

Hihi gefeliciteerd met je nieuwe deken Lachen

Heerlijk he spulletjes kopen voor je kleintje Lovers