jong ratje gekocht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

jong ratje gekocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 19:41

vanmiddag samen met Deirdre (deydey) alle twee een jong ratje gekocht en ze zijn zo lief Lovers

zij heeft een husky ratje gekocht met een lief wit snoetje.. echt een cool beest

ik heb een witte met een beetje blauw/paars Verward op haar ruggetje, ze is echt Cool ik had haar in mijn blouse zitten en ze viel meteen in slaap Ach gut

ook meteen mijn ratje in de badkuip gestopt met mijn 3 andere ratten. conclusie: ik heb 1 rat die bij de les is: die viel het meteen op dat er een vreemd jong 'iets' in de kuip zat.. mijn andere twee waren een beetje Clown de een ging meteen in een hoekje zitten (is niet zo'n held ) en de ander liep als een kip zonder kop rond (ze heeft middenoorontsteking gehad waardoor ze een scheef hoofd heeft Rolleyes ) het duurde zo'n 10 minuten voordat ze een beetje doorhadden dat er een nieuw ratje in the house was Blond
en mijn kleine zat ertussen Zij zijn groot en ik is klein!

ratjes kicks ass Haha!

*\o/* *\o/*



bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 19:59

jen schreef:
Toevallig, ik heb er vandaag ook een gekregen van de winkel waar ik werk Haha! Mijn verslagje staat op jeugdhonk

heb net je verslag gelezen (en beantwoord Haha!)

ratjes zijn echt cool, een aanrader voor iemand die nog een huisdier zoekt!

*\o/* *\o/*

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 22:56

Quinzy schreef:
Kom jij ook op ratten.nl ?

jepz Haha! mijn nickname is puckie, zat er eerst onder een andere naam maar mijn accoutn bestaat niet meer.. dan maar nieuw account Lachen onder welke naam zit jij op ratten.nl?

*\o/* *\o/*

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 19:13

lis schreef:
Ik heb nog een heel mooi litteken op mijn hand van mijn rat }>
Vind ze niet meer zo lief Haha!

mijn nieuwe kleine ratje heeft ook al littekens: bij de introductie is gebleken dat een van mijn andere ratjes best dominant is Schijnheilig

*\o/* *\o/*

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 10:38

Tessake schreef:
ik heb ook altijd ratten gehad. Nu niet meer, mijn laaste ratje is not niet zo lang geleden overleden Huilen
Ik had altijd 2 ratten, en als er 1tje dood ging Verdrietig kocht ik na een paar weken een nieuwe zodat mijn andere rat niet vereenzamede. Maar ik moest echt in het begin op passen want de rat die ik dan al had viel altijd het jonkie aan heb je daar geen last van gehad?

van dat aanvallen heb ik nu dus ook last. een van mijn ratjes is nogal "de baas". mijn kleine heeft nu ook al de schrammenin de nek staan en ze zitten nog in een apart hok Scheve mond keyword: geduld (hoop ik Haha!)

*\o/* *\o/*

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-03 17:20

nee ik heb de mijnde bij een dierenwinkel vandaan. nou weet ik dat dat wordt afgeraden maar ze is zo lief Lovers kon haar daar gewoon niet laten Lachen de mijne is wit, heeft rooie oogjes en een blauw/grijze vlek/streep op d'r rug. enig idee wat voor ratje ze is? Verward

*\o/* *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bonnielau, DemiSisa, Elegance_, Fly_high, IASCrawler, Iris_Casper, MyWishMax, Pantykous, SusanH, Umeo, Urbiezira, Vagabondo, xRooss en 99 bezoekers