Bijrijdster is gestopt

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Bijrijdster is gestopt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-03 17:14

Helaas helaas, na een maand is mijn bijrijdster gestopt wegens andere baan en geen tijd meer. Scheve mond

Dus wederom ben ik op zoek naar een bijrijdster voor mijn Toeties, voor foto's, zie profiel.

Het gaat om 4 dagen in de week, mag ook meer. Ik vraag een vergoeding, hoeveel kan je via pb vragen, anders gaat dit topic straks alleen daarover Haha!
Toet woont in egmond aan den hoef, je moet minimaal 18 zijn, vanwege dat je wel sterk genoeg moet zijn om hem, als het erop aan komt, te kunnen houden met een buitenrit. Schijnheilig
Ik weet niet waar ik dit nog meer kan plaatsen dus dan ook maar hier.
Voor verdere info, pb

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 17:53

Ik wens je veel succes met het vinden van iemand. Ik ben zelf ook al een hele tijd naar een bijrijdster op zoek maar kan niemand vinden Verward
Ik hoop dat jij meer geluk hebt! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 22:47

succes met de zoektocht, heb je al een advertentie op marktplaats gezet en Kapaza?

Skattie

Berichten: 659
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 22:51

Succes met zoeken, maar het lijkt mij niet zo probleem!! Je kan bij jullie super buiten rijden!! Heerlijk bij de zee!! Daar moet toch wel iemand voor te vinden zijn!!

Alja

Berichten: 25599
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 10:20

en heb je al een nieuw iemand??
is dat bij jou in de buurt een beetje makkelijk te krijgen?

Sorella

Berichten: 128
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 15:01

Zijn bijrijders zo schaars bij jullie? Misschien een idee om geen bijdrage te vragen... ze rijd ten slotte al je paard voor je... Bloos

klien

Berichten: 2130
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 15:10

Skattie schreef:
Succes met zoeken, maar het lijkt mij niet zo probleem!! Je kan bij jullie super buiten rijden!! Heerlijk bij de zee!! Daar moet toch wel iemand voor te vinden zijn!!


Dat lijkt wel aantrekkelijk, maar het blijkt in de praktijk toch moeilijk te zijn om iemand te vinden die op komt dagen op de afgesproken tijden, iemand die je volledig kan vertrouwen of iemand die niet smelt van een beetje regen.
Het lijkt wel (jullie allemaal natuurlijk niet Lachen ) of iedereen te verwend is om een paard te verzorgen die op een pensionstal staat. Manege wil vaak nog wel lukken, vanwege de binnenbak.
Al geef je geld toe, dan nog is het niet eenvoudig.

Succes met zoeken, zal het bij ons op stal ook ophangen. Wie weet?

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 19:25

Dat zou mijn suggestie ook zijn Lachen , om het bij je stal op te hangen. Als daar niet iemand komt die het wil, kennen stalgenootjes misschien wel weer iemand.... Zo ben ik ook aan mijn bijrijder gekomen. Meestal krijg je op die manier van tevoren ook al wat meer tee horen over een persoon, da's toch wel fijn, als iemand reageert op een advertentie moet je altijd weer afwachten of het wat is...

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 18:40

nog steeds op zoek...
op zich is er best wel iemand te vinden hoor denk ik, de vorige keer had ik ook veel reacties, maar toet is geen makkelijk paard en daar moet diegene dan ook mee om kunnen gaan.

MijnMullino
Berichten: 119
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 12:34

Hai tries, ik weet dat je nog geen bijrijder gevonden hebt dus ik dacht ik schop 'm weer even omhoog voor je! Groeten je stalgenoot

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 15:40

suc6 met zoeken
knuff

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 15:42

Als ik geen eigen paardje had gehad wilde ik het wel doen maar helaas...succes met zoeken.

MijnMullino
Berichten: 119
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 23:47

Schopje!

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-03 23:56

Ik heb mijn bijrijpaard via marktplaats gevonden en nu heb ik een talentvol bijrijpaard, een vriendin en een onwijs leuke stal voor mijn eigen paard gevonden. Enkel door een advertentie op een internetsite. Maar ook bij ons op stal is het moeilijk een goede bijrijder te vinden, zie ik aan andere stalgenoten. Succes bij het zoeken!

MijnMullino
Berichten: 119
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 00:05

Ze had op alle site's waar je dit soort advertenties kan neerzetten een ad gezet. Maar wat je al zei het is echt moeilijk! Jij hebt wel veel geluk gehad (Vendell) tof! P.s. ik reageer omdat toeties niet onwijs veel achter de pc kan. Groeten

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 00:54

het lijkt me ook onwijs moeilijk om iemand van 18 te vinden die 4 dgn en meer moet kunnen komen, dan hebben ze een vriendje en school pf werk en blablabla, nou in elke geval suc6 ermee Ach gut

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 19:14

iemand van 18 of ouder, juist vanwege school, ouders, en bijdrage

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-03 21:39

schop omhoog!!!! joi het gaat hier veel te snel naar beneden!! zo vind ik toch nooit een bijrijdster????
snik

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 21:44

probeer marktplaats ook eens en kijk op paarden.pagina!
in de supermarkt briefjes ophangen