Ik ben het domste blondje van deze planeet!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Ik ben het domste blondje van deze planeet!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 11:15

Ik ben er net achter dat ik mijn Justin Timberlake kaartjes heb weggegooid en dat de vuilnisman er net mee weggereden is.
Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
Ze zaten namelijk in een envelop met Radiohead kaartjes... en we hadden vorige week besloten om toch maar niet naar Radiohead te gaan (te moe en te gestressed). Van de week zie ik die envelop met Radiohead kaartjes liggen. Ik heb die dus vrolijk weggegooid, aangezien ze er anders over een maand nog zouden liggen. Gisteravond zet ik de vuilniszak voor de deur, en die heeft mijn vriend vanmorgen in de container gegooid, welke een uurtje geleden geleegd is....

Wat ben ik toch dom! Verdrietig

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl



Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 11:36

Ann schreef:
Oei, dat is zonde, kun je niet achter de vuilniswagen aanrijden en op de vuilnisbelt alsnog naar de kaartjes gaan zoeken Haha!
Dat riep mijn collega ook al, maar zo een grote fan ben ik ook weer niet. En ik ben niet echt het type om door de vuilnis te gaan spitten (zeker niet door honderden vuilniszakken)

Idra, we krijgen geen gratis kaartjes hoor, deze kostten bij elkaar 85 euri. Maar vriendlief en ik hebben het nogal druk de laatste tijd en konden het gewoon niet opbrengen om nog naar Arnhem te gaan.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 16:34

We besloten pas 2 uur vantevoren dat we niet naar Radiohead wilden, dus weggeven was niet echt een optie. Overdag hadden we nog wat collega's gevraagd of ze misschien wilden, maar geen interesse. Volgende keer denk ik aan jullie!!!

Ik ga trouwens WEL naar Justin!!! Ticketservice was zo lief om MOJO plat te bellen. Nu kom ik er met paspoort en wat copietjes van emails wel in.... I am going to Justin, I am going to Justin!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 17:21

Ik was wel even nerveus hoor, heb het hele huis doorgespit. Maar eigenlijk wist ik het al zeker: ze lagen in die vuilniszak die net opgehaald was. Ik heb een paar uur een behoorlijke dip gehad vandaag!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 01:37

Jajajaja. Ben net terug. Hij was goed, maar niet geweldig! Ik ben geen hele grote JT fan, maar kan sommige nummers wel waarderen, en hij is een goede performer. Ik zou niet nog eens naar een concert van hem gaan! Het voorprogramma, voor zover ik het gezien heb, was wel heel goed (Black Eyed Peas).
En al die hysterische wijven hoeven voor mij ook niet zonodig! Ze gilden al toen er iemand van het licht voorbij liep. Haha!
Ga volgende keer wel weer naar A-HA, want die waren SUPER!!!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-03 01:57

Nee hoor, ik werd geweldig geholpen door Mojo en de ticket service. Ze hebben me nieuwe kaartjes gegeven.
Grote knuffel voor iedereen die daar werkt!
Heb gereageerd op Jeugdhonk!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Freekfuchs, MariekeS_, onpaard, turtlelito en 67 bezoekers