Hellup, ik ben koopziek.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Hellup, ik ben koopziek.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 15:42

Omdat ik toch naar de supermarkt moest, ging ik ook maar even meteen langs de Ruitersportzaak. Ik had nl. nog stiekjes nodig (lekker slap excuus! Haha! ).

Eenmaal daar aangekomen las ik: 2e rijbroek gratis, bij die en die merken. Neenee, geen rijbroeken meer, ik heb er zo al 10...
Ik naar binnen en zag daar de 2-in-1 bandages van HH liggen, in kleur Navy. Die gingen al mee... Toen nog Sprenger sporen gekocht, natuurlijk met mooie leren riempjes Bloos en een paar HH lange sokken. En niet te vergeten natuurlijk de zwarte elastiekjes, die anderhalve euro kosten.
Gelukkig kon ik me nog inhouden en heb géén dekje gekocht (die bij de blauwe bandages paste)...

Resultaat: portemonnee leeg en ik weer een hoop spulletjes (die ik eigenlijk niet eens écht nodig had) rijker Bloos!

Toos paardloos


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 16:00

SANEX schreef:

Zullen we als goede voornemen voor het nieuwe jaar samen gaan afkicken ?
( weer zo'n onuitvoerbaar voornemen, zoals stoppen met roken, afvallen etc Knipoog )


Is goed, maar dan moeten we wel echt professionele hulp zoeken, want alleen val ik steeds terug in mijn slechte gewoonte.

Met roken ben ik 3 jaar geleden al gestopt, dat is gelukkig wel goed gegaan in mijn eentje.... OK dan!

Toos paardloos


Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 23:14

sjaslique schreef:
Heey Veerle,

Bij welke winkel ben je dan eigenlijk geweest als ik vragen mag? Ik ga namelijk vaak naar dat super dure brabants jachthuis in de stad. En dat is echt niet goed voor je portemonnee.

Groetjes Angelique



Langeraap in Middelrode, daar is het niet zo schrikbarend duur als bij het Brabants Jachthuis... Daar betaal je alleen al voor de naam. Boos!

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 23:16

Lielle"]
[quote="imker schreef:
Omdat ik toch naar de supermarkt moest, ging ik ook maar even meteen langs de Ruitersportzaak. Ik had nl. nog stiekjes nodig (lekker slap excuus! Haha! ).


de ECHTE ruitersportzaak? Dan ga ik morgen even kijken voor een rijbroek *LOL*
[/quote]

Bij Langeraap is nu een actie: de 2e rijbroek gratis.... OK dan!

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 23:18

Cavallo in ieder geval, volgens mij HH en nog 1 of 2 merken...

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 16:56

Ah, Picassootje, voel je niet verlaten. Helaas heb ik nu geen setjes in de aanbieding. Maar zodra ik weer een partij Anky-spullies op de kop kan tikken, hoor je van mij.

Volgens mij heb ik binnenkort Ankydekjes voor €42,50... Bloos!

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 21:50

Lielle schreef:
Imker, hoe kom jij trouwens langs Langeraap op weg naar de supermarkt? Ik ken een heleboel supermarkten daar die bepaald dichterbij liggen dan Middelrode Knipoog


Euh, euh.... De Jumbo in Den Dungen ligt maar 2 km van Langeraap af, ik kwam er praktisch langs.... Bloos Bloos

Toos paardloos

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-03 22:15

Oja, dan moest ik naar Langeraap en ben onderweg even naar de Jumbo gegaan... Tja, Pfeiffer tast mijn hersentjes aan....

Toos paardloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geertema, LonnekeXXX, miereneter, nien81, Sjors050, Unicorn79, Vagabondo en 169 bezoekers