Tequila klinische gekeurd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Tequila klinische gekeurd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-03 22:48

Vandaag gingen we voor een klinische keuring voor de verzekering naar de faculteit. Dit moest omdat ze qua waarde in de verzekering omhoog gaat. Ik was natuurlijk wel een beetje zenuwachtig, want stel nou dat ze iets zouden vinden... Ik heb haar al vanaf veulen af aan en ze is nog nooit kreupel geweest, maar je weet natuurlijk maar nooit Bloos

Maar goed, daar aangekomen werd er eerst een algemeen onderzoek gedaan door 4 co-assistenten, ogen gecontroleerd e.d. Was allemaal in orde. Toen moest ze gemonsterd worden op het harde, was ook allemaal goed. Daarna nog de verdere controle gedaan, hoeven gecontroleerd, tanden, benen, eigenlijk het hele paard onderzocht. Ze hebben toen alleen op de rug een bultje gevonden( waar ik ook een topic op medisch over had gestart), maar dit bleek onschuldig te zijn. Ik moet alleen oppassen dat het niet kaal wordt door het zadel, dus met goede schabrakjes rijden. Verder hadden ze niets op haar aan te merken.

Daarna de buigproeven, waar ik me het meest zorgen om heb gemaakt Bloos . Ze was echt superbraaf, werkte goed mee en draafde ook zo weer weg. Alle buigproeven waren in orde OK dan! Daarna nog gelongeerd op het harde en het zachte, was gelukkig ook allemaal in orde. Na ruim twee uur waren ze eindelijk klaar, we mochten Tequila op de trailer zetten en even naar binnen komen voor een gesprek.

Daar aangekomen begon de dierenarts ermee dat het paard uitzonderlijk braaf was, zo maakte hij ze niet veel mee. Ze was ook echt onwijs braaf, ik was zo trots op haar! Lovers Daarna vertelde hij dat ze echt helemaal goedgekeurd was, ze was klinisch gewoon helemaal goed, hij was erg te spreken over het totale paard. Ik was echt helemaal happy, na al die pech is dit wel een mooie opsteker. Ik heb het paard een flinke wortel en knuffel gegeven, ik ben echt helemaal trots!

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...


tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-03 23:09

Ja, dat voelt zeker goed. Altijd lekker als je bevestigd krijgt dat je op een gezond paard rondrijdt Haha!

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...


tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 00:00

Ja, het is echt een heel fijn gevoel, zeker na de nare dingen die zijn gebeurd.

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 11:20

Ja, de papieren voor de startkaartaanvraag zijn op de bus gedaan hoor! Als alles nu goed verloopt hoop ik inderdaad in januari te gaan starten, heb er nu al zin in Lachen

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...

tequila

Berichten: 1580
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-03 16:10

Thanks! Haha!

Fiolita H (Uphill x San Remo) Dressuur B + 15 (PR 213), L1 + 17 (PR 210), L2 + 15 (PR 214), M1 + 18 (PR 207,5)
Tequila Sunrise (v. Neostan) Dressuur: M1 + 3, Springen: B + 1. Dag lieverd...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, ardanwan, Cjuan, laura22, Macs, MairiMacBran, MarrieLeen, MyWishMax, Poekkie, Pumpkins, Sky_As, StonedRomy en 141 bezoekers