teleurgesteld

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 14:03

ik vind iig geval niet dat je in je eentje de held uit moet gaan hangen en niet dat iemand anders het moet gaan doen, maar dat di jou ff helpt. Maar dus wel jij zelf doen, zodattie naar jou luistert!
Ik vind eigenlijk dat je hem gewoon wel mee had moeten nemen ondanks dat steigeren en probeer niet je angst te laten zien. want dat merkt ie, ook als jij hem slaat, merkt hij dat jij bang bent en dan gaattie daar gebruik van maken...
Je moet hem gewoon laten merken dat wat ie doet gewoon niet in de haak is. En als je het eng vindt, moet je gewoon vragen of iemand met je mee wil.....

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 14:04

Kim: same thoughts.....!!! Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, MightyMike, MirjamRobin, Monique1963, Plonspony, Supertje, Vagabondo, vilo en 168 bezoekers