Ongesteld zijn & Paardrijden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 09:42

Ik heb het zo uitgevogeld met m'n pil dat ik op maandag ongesteld word (ben liever op m'n werk chagerijnig dan in m'n weekeinde *LOL* ) en de eerste dag verga ik ook van de krampen en rugpijn. Maar als ik me niet lekker voel, ga ik niet rijden (dan ga ik onredelijk doen tegen Mileen en da's niet eerlijk) dus dat wordt dan een longeer- of los spring dagje.
In het weekeinde ben ik dan weer van die ellende af, dus nooit problemen met bosritten of witte rijbroeken Haha!
De rest van de week rij ik gewoon met een tampon in, heb ik geen last van. Alleen effe uitkijken dat het touwtje goed zit, anders gaat 'ie snijden... }>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 10:49

Ik heb in de vakantie ook wel eens een weekje doorgeslikt, maar op 1 of andere manier word ik er toch echt heel beroerd van. Voel me dan een hele week net zo rot als anders de eerste dag dat ik ongesteld ben..... Zou dat dan tussen m'n oren zitten ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 19:43

Helpt dat dan bij het springen? *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 20:05

Hihi, niemand snapt mijn akelige humor.... Wat is het toch gezellig in m'n eigen kleine wereldje *LOL*


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers